Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Mistä uusi automaattilaturi?

<< < (18/31) > >>

JEE:
Kannattaa muuten  noitten jatkuvasti päällä olevien C-tekkien ja muittenki laturien kanssa olla
tarkkana ,elikkä jos kyseessä on siis nestehapollinen akku ettei pääse kuivuun.
Minulla  on 4 akkua autotallin lattialla varastoinnissa ja olen lataillu niitä n. kuukauden kahden välein
ja  tarkistanu myös joskus nestepinnan.
Joskus on käynyt niin .että on päässy kuivuun liikaa eikä varaus ole onnistunut.Kuivaa akkua ei nimittäin kannata ladata Thumb Thumb

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: JEE -  7.02.2013     kello on 17:30 ---Kannattaa muuten  noitten jatkuvasti päällä olevien C-tekkien ja muittenki laturien kanssa olla
tarkkana ,elikkä jos kyseessä on siis nestehapollinen akku ettei pääse kuivuun.
Minulla  on 4 akkua autotallin lattialla varastoinnissa ja olen lataillu niitä n. kuukauden kahden välein
ja  tarkistanu myös joskus nestepinnan.
Joskus on käynyt niin .että on päässy kuivuun liikaa eikä varaus ole onnistunut.Kuivaa akkua ei nimittäin kannata ladata Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tarkkana pitää olla Thumb.

Ei C-tekkillä pitäisi akku kuivua kun sanotaan ohjeessa että voi olla kiinni akussa useita kuukausia Thumb

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o -  7.02.2013     kello on 17:15 ---Kerro pois jos ehtisin lukee ;D

--- Lainaus päättyy ---
  """" Suutari pysyköön lestissään""""!!!!

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  7.02.2013     kello on 16:34 ---Tietäisin syyn,mutta empähän kommentoi,"tuhkasta noussut lintu" kuitenkin poistaa viestin !! >:( >:(

--- Lainaus päättyy ---

Eläs ny sentään. Muutaman höpinän vaan siisrsin sivumpaan. Ei siitä suuttua tartte. Enkä ainakaan kenenkään mieltä tarkoittanut pahoittaa. :(

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  7.02.2013     kello on 18:15 ---  """" Suutari pysyköön lestissään""""!!!!

--- Lainaus päättyy ---

Kiire niitten rattien kanssa ja pikilankakin loppu..?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View