Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Mistä uusi automaattilaturi?

<< < (11/31) > >>

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.02.2013     kello on 20:15 ---No tuskimpa. Laturissa on jonkinlainen puolijohde (en ko.laturia tunne) jonka läpi sähvö akulle tulee ja sen jännitekestoisuus on kyllä enemmän mitä kennolta tulee, vaikkei välissä olisi edes säädintä.

--- Lainaus päättyy ---

Siihen asti pelasi moiteettomasti, mutta kun hankin ja kytkin aurinkokennon, niin silloin ainakin meni mykäksi. Oliko sitten jokin sattuma :-\

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o -  5.02.2013     kello on 20:08 ---Onko mahdollista että aurinkokenno rikoo tämösen musta Matti- laturin 10 A ?
Olen ainakin sitä mieltä, että omani rikkoi Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Höpö.höpö! Jos kennoissa on asian mukainen säädin,ei se laturi sitä tiedä,mistä se poveri tulee,(auto,kenno),muutenhan se menisi rikki auton käynnistyksen jälkeen,kytkentä virhe!!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  5.02.2013     kello on 20:06 ---Me ostettiin kans Ctek muistaakseni 2010 ja viime syksynä se mykisty..
Jäi kyl vähä p*ska maku suuhun..

Nyt on muistaakseni just Benettonin laturi.. Puolet halvempi kun toi C-tek..

--- Lainaus päättyy ---

Näissä latureissa ja kaikessa muussakin karavan hommissa, on erikseen rahamiesten vehkeet ja rahvaille tarkoitetut.  ...Niin, minulla Benetton 7A on loistavasti toiminut.  ;D

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  5.02.2013     kello on 20:35 ---Näissä latureissa ja kaikessa muussakin karavan hommissa, on erikseen rahamiesten vehkeet ja rahvaille tarkoitetut.  ...Niin, minulla Benetton 7A on loistavasti toiminut.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

;D niinpä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o -  5.02.2013     kello on 20:08 ---Onko mahdollista että aurinkokenno rikoo tämösen musta Matti- laturin 10 A ?
Olen ainakin sitä mieltä, että omani rikkoi Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Ei rikkonut. :)
Röllille tiedoksi, että mijo on info puolella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View