Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Mistä uusi automaattilaturi?

<< < (6/31) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Japa - 24.08.2011     kello on 10:58 ---On teillä julmetun isoja latureita ::). Itse ostin vanhan lauettua Bilteman älykkään akkulaturin, eli vastaavan kuin C-tek 3600. 3,6 A syöttää muistaakseni maksimissaan, eikä lataa yli. Ikävänä puolena on, että pitää joka kerta painaa päälle, kun vaunu laitetaan verkkovirtaan, joten nostin näkyvämmälle paikalle. Toinen huono puoli on se, että jos akku pääsee tyhjäksi, ei tämä ala lataamaan sitä. Eli akku pitää 'herättää' tyhmällä laturilla.

--- Lainaus päättyy ---

Biltemasta tuoten:rolla 37-734 on 7A:n "viisas" laturi, jossa väitetään olevan muistitoiminto. Voidaan käyttää myös virtalähteenä. Olisiko tuossa riittävä ja sopiva laturi?

ihaa:
Ostin Motonetistä isälle lahjaksi uuden laturin, koon puolesta erittäin näppärä ja ei mielestäni pahan hintainenkaan, 70 €

Karavaanarillekin sopiva ylläpitolaturiksi.

http://www.defakta.fi/akkulaturi

migel:
 Ostin c-tekin 7A laturin ja voi pojat mun 88Amh:n akut saivat uudet elämät!

Nyt se hoitaa jenkkiakkuja kuntoon ja sit mökin ja ja ja ,ja minä olen tosityytyväinen hankintaani-hieman tyyris mutta mammalle sanoin vain puolet siitä mitä maksoi ;D ;D ;D

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  5.02.2013     kello on 16:09 --- Ostin c-tekin 7A laturin ja voi pojat mun 88Amh:n akut saivat uudet elämät!

Nyt se hoitaa jenkkiakkuja kuntoon ja sit mökin ja ja ja ,ja minä olen tosityytyväinen hankintaani-hieman tyyris mutta mammalle sanoin vain puolet siitä mitä maksoi ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Nyt jos olis facebookin tykkää nappi niin painaisin sitä :)

Turhan Höpöttäjä:
Näissä nykyisissä "älylatureissa" on tämä toiminta. Hinta vain ei ole sama.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View