Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Mistä uusi automaattilaturi?
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.08.2011 kello on 21:34 ---Tuossa on tehty asiat väärin.
--- Lainaus päättyy ---
Tiedän,kaapelit oli Wokkelossa,ja käynnissä olevan auton akkuun kaapelit,silloin tömähti !!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 23.08.2011 kello on 21:38 --- Tiedän,kaapelit oli Wokkelossa,ja käynnissä olevan auton akkuun kaapelit,silloin tömähti !!
--- Lainaus päättyy ---
Plussa akkuun ja miinus runkoon.
putkimies:
Enpä niinkään akkua epäile, vaan enemmänkin itse laturia.
No, en nyt sano että kalliimmat olisi tässä suhteessa yhtään turvallisempia, mutta vahingon sattuessa ei sitte ainakaan voi itseään syyttää että tulipa säästetyksi väärässä paikassa.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 23.08.2011 kello on 21:07 --- En kyllä nukkuisi samassa tilassa jossa halpislaturi lataa akkua kaiken aikaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kuusi vuotta on minulla ollut käytössä tuo laturi. En kylläkään ole kuutta vuotta autossa nukkunut. Auto kun on pihassa, niin on myös piuhassa. Elikkä laturi on hommansa hoitanut. Akuissa evästä piuhassa ollessa 13,8-13,9V. En kiellä etteikö parempia ja tehokkaampia latureita olisi. Mutta ei tuolla hinnalla. :)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.08.2011 kello on 21:51 ---Kuusi vuotta on minulla ollut käytössä tuo laturi. En kylläkään ole kuutta vuotta autossa nukkunut. Auto kun on pihassa, niin on myös piuhassa. Elikkä laturi on hommansa hoitanut. Akuissa evästä piuhassa ollessa 13,8-13,9V. En kiellä etteikö parempia ja tehokkaampia latureita olisi. Mutta ei tuolla hinnalla. :)
--- Lainaus päättyy ---
Ei siis lataa edes akkua täyteen. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta