Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Mistä uusi automaattilaturi?

<< < (25/31) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  7.03.2013     kello on 19:31 ---ite vissiin jouvun ostaan sen hyvän halpa tuli jo.. se bilteman 25A laturi.. eka kokeilut ei oikeen vakuuttanu va ens kuun aluss pääsee tosi toimiin katotaan riittääkö sähkö ympäri vuorokauden kun on mahdollista ladata vain neljätuntii vuorokaudessa ja ajomatkaa tulee vajaa parikymmentä kilometrii..

--- Lainaus päättyy ---
Mikä ompi vikana Bilteman 25A laturissa, kun ei vakuuta?
Itsellä on moinen ostoslistalla, mutta olisi mielenkiintoista kuulla, mikä mättää?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.03.2013     kello on 19:42 ---Mikä ompi vikana Bilteman 25A laturissa, kun ei vakuuta?
Itsellä on moinen ostoslistalla, mutta olisi mielenkiintoista kuulla, mikä mättää?

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai siinä mitään vikaa ole. On jos takuu on vain vuoden.  ;)
Benton 7A kävi mulla pieneksi, kun on nuita härpäkkeitä kuluttamassa. Varsinkin jos on puskassa pitempään ja joutuu lataamaan agrin perässä. Onnekseni huomasin että siitä on yksi ledi sammunut. Palautin Motonettiin, samalla otin kanta-asiakas alennuksen pois. Eipä jäänyt sitten paljon välirahaa maksettavaksi 25A:een  ;D

jamppa508:
Kyllä Biltemasta saa laatutavaraa  Thumb omassa autossa tommonen http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Sahko/Akkutyokalut-ja--tarvikkeet/Akkulaturi-37737/ 20A malli ja olen ollu tyytyväinen  Thumb

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 -  7.03.2013     kello on 20:18 ---Kyllä Biltemasta saa laatutavaraa  Thumb omassa autossa tommonen http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Sahko/Akkutyokalut-ja--tarvikkeet/Akkulaturi-37737/ 20A malli ja olen ollu tyytyväinen  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tuon tehoisessa laturissa ei noi hauenleuat oikein vakuuta minua.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  7.03.2013     kello on 20:31 ---Tuon tehoisessa laturissa ei noi hauenleuat oikein vakuuta minua.

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa ne hauenleuat olla sitä varten, että jos laturia hyppyytetään akusta toiselle. Ne hauenleuat jotka leikkasin pois Benton 25A:n laturista oli jykevät.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View