Tekniikkakeskustelut > Truma
Trumatic c 3400 ei käynnisty
mjo33400:
Vaihda toi transistori.
Latenight:
Loistavaa. Kiitos paljon kun oot jaksanut neuvoa ja opastaa. Arvostan..!! Otan ton huomenna mukaan ja käyn näyttää komponenttikaupassa ja hommaan uuden transistorin.
Onko muuten antaa jotain vinkkiä minkälainen toi transistori on, vai ymmärtääkö ne liikkeesä ton tyypin,mallin yms.. Mä en meinaan tajua mitään noista..
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Latenight - 30.06.2019 kello on 13:51 ---Loistavaa. Kiitos paljon kun oot jaksanut neuvoa ja opastaa. Arvostan..!! Otan ton huomenna mukaan ja käyn näyttää komponenttikaupassa ja hommaan uuden transistorin.
Onko muuten antaa jotain vinkkiä minkälainen toi transistori on, vai ymmärtääkö ne liikkeesä ton tyypin,mallin yms.. Mä en meinaan tajua mitään noista..
--- Lainaus päättyy ---
Transistorin tyyppi on BC327. Jos tuon vaihtaminen ei auta niin sitten on ehkä syytä lähettää se minulle korjattavaksi.
Latenight:
Hienoa. Kiitos tiedoista.
Mitä meinaat, olisko ihan mahdoton ajatus jos lähettäisin sen sinulle jo tässä vaiheessa ennen kuin rupeen itse ostamaan osia ja muutaman vuoden tauon jälkeen kaivan kolvit kaapista ja rupeen harjoittelemaan. On noita joskus nuorempana tullut tehtyä, mutta nyt on vähän työkuviot muuttuuneet niin eipä juuri tuu kolvailtua kuin Migin kanssa vähän paksumpaa rautaa.
Mutta jos tuntuu mahdottomalta tai et tähän hätään ehdi, niin ei hätiä mitiä ja haen huomenna osat ja rupeen yrittää itse.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Latenight - 30.06.2019 kello on 15:15 ---Hienoa. Kiitos tiedoista.
Mitä meinaat, olisko ihan mahdoton ajatus jos lähettäisin sen sinulle jo tässä vaiheessa ennen kuin rupeen itse ostamaan osia ja muutaman vuoden tauon jälkeen kaivan kolvit kaapista ja rupeen harjoittelemaan. On noita joskus nuorempana tullut tehtyä, mutta nyt on vähän työkuviot muuttuuneet niin eipä juuri tuu kolvailtua kuin Migin kanssa vähän paksumpaa rautaa.
Mutta jos tuntuu mahdottomalta tai et tähän hätään ehdi, niin ei hätiä mitiä ja haen huomenna osat ja rupeen yrittää itse.
--- Lainaus päättyy ---
Voit lähettää sen heti minulle. Yv:nä tarkemmin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta