rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Trumatic c 3400 ei käynnisty  (Luettu 8017 kertaa)

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:39
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #30 : 30.06.2019 kello on 09:14 »
Vaihda toi transistori.



*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.10.2019 kello on 14:28
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #31 : 30.06.2019 kello on 13:51 »
Loistavaa. Kiitos paljon kun oot jaksanut neuvoa ja opastaa. Arvostan..!!  Otan ton huomenna mukaan ja käyn näyttää komponenttikaupassa ja hommaan uuden transistorin.

Onko muuten antaa jotain vinkkiä minkälainen toi transistori on, vai ymmärtääkö ne liikkeesä ton tyypin,mallin yms.. Mä en meinaan tajua mitään noista..
« Viimeksi muokattu: 30.06.2019 kello on 14:07 »

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:39
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #32 : 30.06.2019 kello on 15:04 »
Loistavaa. Kiitos paljon kun oot jaksanut neuvoa ja opastaa. Arvostan..!!  Otan ton huomenna mukaan ja käyn näyttää komponenttikaupassa ja hommaan uuden transistorin.

Onko muuten antaa jotain vinkkiä minkälainen toi transistori on, vai ymmärtääkö ne liikkeesä ton tyypin,mallin yms.. Mä en meinaan tajua mitään noista..

Transistorin tyyppi on BC327. Jos tuon vaihtaminen ei auta niin sitten on ehkä syytä lähettää se minulle korjattavaksi.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.10.2019 kello on 14:28
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #33 : 30.06.2019 kello on 15:15 »
Hienoa. Kiitos tiedoista.

Mitä meinaat, olisko ihan mahdoton ajatus jos lähettäisin sen sinulle jo tässä vaiheessa ennen kuin rupeen itse ostamaan osia ja muutaman vuoden tauon jälkeen kaivan kolvit kaapista ja rupeen harjoittelemaan. On noita joskus nuorempana tullut tehtyä, mutta nyt on vähän työkuviot muuttuuneet niin eipä juuri tuu kolvailtua kuin Migin kanssa vähän paksumpaa rautaa.

Mutta jos tuntuu mahdottomalta tai et tähän hätään ehdi, niin ei hätiä mitiä ja haen huomenna osat ja rupeen yrittää itse. 


*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:39
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #34 : 30.06.2019 kello on 15:28 »
Hienoa. Kiitos tiedoista.

Mitä meinaat, olisko ihan mahdoton ajatus jos lähettäisin sen sinulle jo tässä vaiheessa ennen kuin rupeen itse ostamaan osia ja muutaman vuoden tauon jälkeen kaivan kolvit kaapista ja rupeen harjoittelemaan. On noita joskus nuorempana tullut tehtyä, mutta nyt on vähän työkuviot muuttuuneet niin eipä juuri tuu kolvailtua kuin Migin kanssa vähän paksumpaa rautaa.

Mutta jos tuntuu mahdottomalta tai et tähän hätään ehdi, niin ei hätiä mitiä ja haen huomenna osat ja rupeen yrittää itse.

Voit lähettää sen heti minulle. Yv:nä tarkemmin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #35 : 5.07.2019 kello on 18:41 »
Hienoa. Kiitos tiedoista.

Mitä meinaat, olisko ihan mahdoton ajatus jos lähettäisin sen sinulle jo tässä vaiheessa ennen kuin rupeen itse ostamaan osia ja muutaman vuoden tauon jälkeen kaivan kolvit kaapista ja rupeen harjoittelemaan. On noita joskus nuorempana tullut tehtyä, mutta nyt on vähän työkuviot muuttuuneet niin eipä juuri tuu kolvailtua kuin Migin kanssa vähän paksumpaa rautaa.

Mutta jos tuntuu mahdottomalta tai et tähän hätään ehdi, niin ei hätiä mitiä ja haen huomenna osat ja rupeen yrittää itse.
jutustelua seuranneena... hyvä päätös ja ratkaisu ongelmaan...  Thumb

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:39
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #36 : 5.07.2019 kello on 19:10 »
Ei vaan ole vielä mitään kuulunut. :'(

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 07:41
  • 400 cid, kauppakassi
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #37 : 6.07.2019 kello on 06:11 »
Ei vaan ole vielä mitään kuulunut. :'(
Ei ole posti kerennyt kuljettamaan,kun pukkaa ruohonleikkuuta..

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.10.2019 kello on 14:28
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #38 : 6.07.2019 kello on 11:27 »
Tere.. Joo nyt on asuntoauton kunnostus jäänyt kun alkoi 1.5vk kesäloma. Talon 60 neliön laajennus, ens talven polttopuut, perus nurtsin ajot yms.  pihatyöt ja 3 tytärtä pitää huolen siitä ettei tarvi nyt taas hetkeen jatkaa auton laittoa.. 

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:39
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #39 : 6.07.2019 kello on 21:25 »
Tere.. Joo nyt on asuntoauton kunnostus jäänyt kun alkoi 1.5vk kesäloma. Talon 60 neliön laajennus, ens talven polttopuut, perus nurtsin ajot yms.  pihatyöt ja 3 tytärtä pitää huolen siitä ettei tarvi nyt taas hetkeen jatkaa auton laittoa..

Et sitten ottanut huomioon, että minullakin on aika kiireinen aikataulu, eli kun ilmoitin korjauksesta niin se aikataulu ei toimi enään kun tulet lomilta. Ota yhteyttä yv:nä. En pyörittele täällä peukaloita.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.10.2019 kello on 14:28
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #40 : 6.07.2019 kello on 21:48 »
Onkohan joku viesti jäänyt multa lukematta tai saamatta.. En tiennyt että on joku aikataulu..?!

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:39
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #41 : 6.07.2019 kello on 21:54 »
Onkohan joku viesti jäänyt multa lukematta tai saamatta.. En tiennyt että on joku aikataulu..?!

Kun tarjoan korjausta niin minulla on aikataulu johon sen sovitan. Mielestäni ei ole mitään ongelmaa. Oletin että lähetit sen minulle kun juteltiin. On hieman kiireitä korjauksien suhteen. En minä tälle mitään voi.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.10.2019 kello on 14:28
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #42 : 6.07.2019 kello on 22:07 »
Okei. Joo kyllä mä oisin ilmoittanut jos lähetän jotain ja mielellään varmistan vielä että se sopii ihan puhelin soitolla ennen lähettämistä, kun voi olla etten käy netissä muutamaan päivään jos olen merillä. Ja tällä hetkellä olen eri puolella Suomea mitä auto on.  Pahoittelut sekaannuksesta.

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:39
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #43 : 6.07.2019 kello on 22:11 »
Okei. Joo kyllä mä oisin ilmoittanut jos lähetän jotain ja mielellään varmistan vielä että se sopii ihan puhelin soitolla ennen lähettämistä, kun voi olla etten käy netissä muutamaan päivään jos olen merillä. Ja tällä hetkellä olen eri puolella Suomea mitä auto on.  Pahoittelut sekaannuksesta.

Nauti lomailusta, Noi kerkiää hoitamaan myöhemminkin. Thumb

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.10.2019 kello on 14:28
Vs: Trumatic c 3400 ei käynnisty
« Vastaus #44 : 7.07.2019 kello on 08:25 »
Kiitos paljon. Kyllä kotiolot aina työolot voittaa mutta kyllä oikeissa töissä pääsee helpommalla. Loma ajat on mulle kiireisintä aikaa kun o pirusti omia hommia. Niin paljon mukavampaa tehdä niitä aamusta iltaan kuin sitten sen normaali 10h työpäivän jälkeen väsyneenä yöhön asti..