Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Omakotitalon aurinkovoimala

<< < (40/60) > >>

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 12.07.2021     kello on 20:59 ---Tätä sinun tarinaa seuranneena tiedän, että minulle ei tule ikinä paaneeli kytkentöjä. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Vähän tämän aiheen vierestä, mutta ei vaunun katollekaan? :) Itse olen tässä vähän kahden vaiheilla sen suhteen..

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 13.07.2021     kello on 14:34 ---Vähän tämän aiheen vierestä, mutta ei vaunun katollekaan? :) Itse olen tässä vähän kahden vaiheilla sen suhteen..

--- Lainaus päättyy ---

Jos päädyt paneelien asennukseen, älä säästele säätimessä eikä paneelien määrässä. Laita sellainen  säädin jossa puhelinsovellus josta näkee kaikki mitä järjestelmässä taphtuu.  Ehkä vaihdan nykyisen laadukkaampaan ?

seppoko:
Ei sekoiteta asioita. Jätetäänpä tämä otsikko vain omakotitalon aurinkovoimalaan.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 13.07.2021     kello on 14:34 ---Vähän tämän aiheen vierestä, mutta ei vaunun katollekaan? :) Itse olen tässä vähän kahden vaiheilla sen suhteen..

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitin omakotitaloon. ;)

seppoko:
Nyt kun on kolme kokonaista heinäkuuta kerätty energiaa taivaalta, niin pientä taulukkoa pukkaa:

7.2019           530kWh
7.2020           510kWh
7.2021           644kWh

Tänä vuonna aikamoinen lisäys edellisiin verrattuna. Ja mitenkähän paljon olisikaan jos ei olisi ollut niin kuumaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View