Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

5-tosvaihde Volkkari LT 28 alustaan

<< < (10/11) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Nalle-Sisussa oli liian tiheä välitys. Laitoin isommat renkaat 6,50"/16, uusi 8,25"/16, olivat viisitoista senttiä isommat halkaisialtaan. Perän vaihto on pikkasen isompi homma.  ;)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.10.2011     kello on 17:52 ---Nalle-Sisussa oli liian tiheä välitys. Laitoin isommat renkaat 6,50":sta 8,25":iin, olivat viisitoista senttiä isommat halkaisialtaan. Perän vaihto on pikkasen isompi homma.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
  Perän vaihto Wokkeloon ei ole iso homma,renkaita taas ei saa suurentaa kuin seuraavaan kokoon,eikä niillä saavuteta merkittävää hyötyä !!

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.10.2011     kello on 18:01 ---  Perän vaihto Wokkeloon ei ole iso homma,renkaita taas ei saa suurentaa kuin seuraavaan kokoon,eikä niillä saavuteta merkittävää hyötyä !!

--- Lainaus päättyy ---
ton ikäsen vokkelon harva perä mahtaa olla tänä päivänä hankala löytää.. on taijjettu jo sulattaa suurin osa.. joskus perävälitys varaosana on järkevän hintanen.. niinku mun autoon 270€..

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 19.10.2011     kello on 18:44 ---ton ikäsen vokkelon harva perä mahtaa olla tänä päivänä hankala löytää.. on taijjettu jo sulattaa suurin osa.. joskus perävälitys varaosana on järkevän hintanen.. niinku mun autoon 270€..

--- Lainaus päättyy ---
  Kaikista yksinkertaisin homma,romuttamolta laatikko,5-vaihteinen,helppo asennus!! Volvon laatikko ei käy,vaikka sama kone !!!

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.10.2011     kello on 18:53 ---  Kaikista yksinkertaisin homma,romuttamolta laatikko,5-vaihteinen,helppo asennus!! Volvon laatikko ei käy,vaikka sama kone !!!

--- Lainaus päättyy ---
Onko niihin myös ylivaihteellisia laatikoita.. kaikki mitä mulle sattunu on ollu ryömintä vaihe ykkönen ja vitonen suora.. eli sama kuin nelivauhteisen nelonen..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View