Sivuja:
Toiminto
  • #121 kirjoittanut Alf@64855 11 Aug 2021
  • Spiraali siinä on, aika alhaalla. Kabessa on todella vaikeata poimia spiraalin pois ja suorittaa nuohous, jää tuo hormi muitten putkien taakse. Kuvassa O on hormin kohdalla ja suoraan ylhäältä katsottuna, toisessa kuvassa vähän sivummalta otettuna näkyy spiraalilangan pää nuolen kohdalla. Hormin yläpää on paikassa johon ei ylety ylhäältä eikä alhaalta, jollakin erikoistyökaluilla ja erikoisharjalla ehkä onnistuu. Pitäisi tehdä huoltoluukku sivusuunnasta hormin yläpään kohdalla niin ehkä paremmin onnistuisi. Endoskoopilla katselin hormin ja spiraalin tilanne, hormi aika puhdas, spiraali alapäästä jonkinverran palannut ja rapistunut mutta ajaa vielä asiansa.
  • #122 kirjoittanut mjh48 11 Aug 2021
  • Minulla on 2,5 mm2 jäykkään sähköjohtoon kiinnitetty pieni pieni pulloharja, sellaisella voisi tuon alfinkin kaapin nuohota.
    Spiraalin saa ehkä pihdeillä ulos.
  • #123 kirjoittanut JariL 19 Sep 2021
  • Meillä lakkas reilu viikko sitten toimimasta kaasulla jääkaappi,ja kun lapista tultiin ,niin irrotin ritilän,ruuvasin palopesän esille,irrotin kaasupuken,rassasisn sitä hiuka,putsasin suuttimen,paineilmalla putsasin palpesän ja nuohosin pakotutken,hyvin lähti pelittämään ja vuorokauden päästä kävin katsomassa kaappiin viemäni mittarit ,niin pakastelokerikossa -23 ja jääkaapin oven ylälokerikössa +2
  • #124 kirjoittanut Kosmic 19 Sep 2021
  • Spiraali siinä on, aika alhaalla. Kabessa on todella vaikeata poimia spiraalin pois ja suorittaa nuohous, jää tuo hormi muitten putkien taakse. Kuvassa O on hormin kohdalla ja suoraan ylhäältä katsottuna, toisessa kuvassa vähän sivummalta otettuna näkyy spiraalilangan pää nuolen kohdalla. Hormin yläpää on paikassa johon ei ylety ylhäältä eikä alhaalta, jollakin erikoistyökaluilla ja erikoisharjalla ehkä onnistuu. Pitäisi tehdä huoltoluukku sivusuunnasta hormin yläpään kohdalla niin ehkä paremmin onnistuisi. Endoskoopilla katselin hormin ja spiraalin tilanne, hormi aika puhdas, spiraali alapäästä jonkinverran palannut ja rapistunut mutta ajaa vielä asiansa.
    Minä tein kuppiterällä reiän sivuseinään pakoputken yläpään kohdalle ja reiän päälle tein peitelevyn jossa on narikka ja levy on kiinni narikan kiinnitysruuveilla.
  • #125 kirjoittanut foothillster 19 Sep 2021


  • reiän päälle tein peitelevyn jossa on narikka ja levy on kiinni narikan kiinnitysruuveilla.

    Nyt tipuin kärryiltä.
    Millä murteella ja mikä on narikka?

    Itse oletan sen olevan baarin naulakko:
    https://www.suomisanakirja.fi/amp/narikka

    Lähetetty minun Nokia 2110 laitteella SMS-viestillä

  • #126 kirjoittanut Kosmic 19 Sep 2021

  • Nyt tipuin kärryiltä.
    Millä murteella ja mikä on narikka?

    Itse oletan sen olevan baarin naulakko:
    https://www.suomisanakirja.fi/amp/narikka

    Lähetetty minun Nokia 2110 laitteella SMS-viestillä
    Rauman giälel narikka o vaatekoukku
  • #127 kirjoittanut mjo33400 19 Sep 2021
  • ^ Kyllä se narikka on täälläkin vaatekoukku.
  • #128 kirjoittanut JariL 19 Sep 2021
  • Tossa meikäläisen elektrolux rm kaapissa ei spiraalia ollut.
  • #129 kirjoittanut Karabiilisti 20 Sep 2021
  • Narikka on paikka mihkä takki jätetään kun mennään vaikka tanssiravintolaan.. ..

    Raunamalaiset on vaan ymmärtänyt että se henkari maksaa...
  • #130 kirjoittanut K.E.V 20 Sep 2021
  • Tossa meikäläisen elektrolux rm kaapissa ei spiraalia ollut.
    Kaikissa minun RM** kaapeissa on ollut. On nykyisessäkin
  • #131 kirjoittanut JariL 21 Sep 2021
  • Kaippa edellinen omistaja on poistanut.Harja ei takellellut missään vaiheessa..
  • #132 kirjoittanut K.E.V 21 Sep 2021
  • Sarkacaravanista saa noin kympin nurkilla uuden. Juttelin prcaravanin Markon kanssa kesällä. Kertoi korjanneensa vian mitä ei huoltoliikkeet olleet koskaan saaneet kuntoon, ei kaasulla jäähtynyt. Puuttui tuo lärpäke, uudesta lähtien.
  • #133 kirjoittanut JariL 22 Sep 2021
  • Liekkö loppupeleissään niin kovin tärkeä,kun nyt tuo jäähdyttää erittäin hyvin.
  • #134 kirjoittanut mjo33400 22 Sep 2021
  • Liekkö loppupeleissään niin kovin tärkeä,kun nyt tuo jäähdyttää erittäin hyvin.

    Loppupeleissä erittäin tärkeä, huomaat kun tulee ongelmia. ;)
  • #135 kirjoittanut JariL 22 Sep 2021
  • Kerro hiukan tarkemmin?näyttäähän noita ongelmia olevan oli spiraali tai ei.Antaako se ajon ajaksi paremman ja luotettavamman palon häiriöttä,sitten saatan hankkia.
Sivuja:
Toiminto