Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaapin liekki palaa, mutta ei jäähdy
elwari:
--- Lainaus käyttäjältä: Ruuteri - 18.08.2019 kello on 10:29 ---Tuo oli omassa vikana. Nyt on kuparinen tilalla.
--- Lainaus päättyy ---
Paineilmalla palokaasuputkeen puhaltamalla lähti toimimaan siihen asti, kun kulkine oli taas päivän liikenteessä?
Hesus:
Ei se vaan toimi.
Sen verran olen päässyt pidemmälle, että tiedän vian johtuvan jotenkin ajamisesta. Silloin se alkaa palaa huonosti.
Pari päivää oli taas nätisti päällä kun oli käytännössä samassa paikkaa(pari kilsaa siirryin).
Tänään laitoin talvisuojankin paikoilleen, mutta sama homma. Tunnin ajon jälkeen pysähdyin ja tarkistin. Liekki palaa, mutta ei kohise ja pakokaasu on haalea. Ei auta vaikka mihin asentoon säätäis. Laitoin sit taas 12voltille ja kun pääsin parkkiin kokeilin sytyttää kaasulla, ei syttynyt ennenku taas puhalsi paineilmalla ja taas kohisee ja palaa kunnolla.
Huomenna en aja metriäkään kaasulla vaan heti 12v ja parkissa sitten kaasulle, katotaan miten sitten toimii.
Tää on mun eka kaasujääkaappi, ja kyl alkaa olla ikävä kompurakaappia. Kolme sellaista on ollut ja ei ole muuta kuin napista päälle ja lämpötila kohdilleen. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.
kimi:
Pakoputken ruosteet tippuu polttimelle, minun arvaukseni
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 22.08.2019 kello on 19:52 ---Pakoputken ruosteet tippuu polttimelle, minun arvaukseni
--- Lainaus päättyy ---
Ekalla kerralla putsasin sen eikä mitään näkyvää lähtenyt.
käpynotko:
Onko koko ongelman ajan ollut sama kaasupullo?
En tiedä voiko johtua pullosta mutta itsellä oli kevät talvella
pullo jonka aikana kaappi sammuili.
Pullo sitten jossain vaiheessa tyhjeni ja vaihtui ja ongelma poistui.
Sen jälkeen ei ole sammunut itsekseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta