Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Dometic B2200 ja ulkoyksikön "oma elämä"

<< < (6/6)

mjo33400:
Puhallinmoottorin konkka voi olla yksi syyllinen ääneen.

SFC157509:
Itsellä ilmeni nyt talven jäljiltä samainen ongelma. Katselin noita piirikorttien hintoja ja päätin ryhtyä itse toimeen. Näytti kortin hinta vaihtelevan 700-850€ välillä. Sieltähän se yhden sunnuntain tutkiskeltuani viallinen komponentti löytyi. Komponentti vaihtoon ja nyt taas toimii, eikä itsekseen hurise. Pääsi ihan hyvin tuntipalkoille.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: SFC157509 -  2.06.2022     kello on 19:16 ---Itsellä ilmeni nyt talven jäljiltä samainen ongelma. Katselin noita piirikorttien hintoja ja päätin ryhtyä itse toimeen. Näytti kortin hinta vaihtelevan 700-850€ välillä. Sieltähän se yhden sunnuntain tutkiskeltuani viallinen komponentti löytyi. Komponentti vaihtoon ja nyt taas toimii, eikä itsekseen hurise. Pääsi ihan hyvin tuntipalkoille.

--- Lainaus päättyy ---

Itse asia jäi kertomatta eli mikä komponentti?

kimi:
Ja mikäli kortista on kuva ja siihen merkitty mikä komponentti on kyseessä sekin olisi tervetullut. Täällä ei ole ollut tapana pantata tietoa vaan jakaa sitä mahdollisimman paljon. Näin tekevät mys he jotka veloitusta vastaan näitä laitteita korjaa, iso kiitos heille.

Arska84:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  6.04.2021     kello on 17:03 ---Puhallinmoottorin konkka voi olla yksi syyllinen ääneen.

--- Lainaus päättyy ---

Miten ku Minulla pitää ykkösteholla puhallus semmosta kummaa ääntä mutta mitä isommalle laitan niin sitä pienemmäksi ääni muuttuu täysillä ääni loppuu kokonaan. 🤔

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View