rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Autoilija sovellus Trafilta  (Luettu 18628 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:10
  • Autossa on pyörät
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #30 : 13.06.2019 kello on 08:05 »
Mihin tätä tarvitaan? Kalikan selaimella saa täsmälleen samat tiedot.
Minulla ei ole niin kiire tutkia ajoneuvoni tietoa etten ehtisi palveluun kirjautua. Ja eiköhän tuosta jokin tietoturva-aukko vielä löydy.
Ajokorttikin kulkee lompakossa. Eikä kortin unohtaminenkaan ole maata kaatava moka.
Jotenkin luulet että softa on juuri sinua varten tehty. Yritä nyt ymmärtää että olet hyttysen terska ihmismäärässä. On ihmisiä jotka kokevat sovelluksen itselleen hyväksi ja tarpeelliseksi.
Älä siis toimi ylituomarina asiassa, jos itse et käytä tai tarvitse. Siitä ei edes tarvitse muille kertoa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:17
  • Eye never sleep
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #31 : 13.06.2019 kello on 08:12 »
Mulla ei toimi tuo trafin uusin sovellus padin ios9 softalla. Mites muilla?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #32 : 13.06.2019 kello on 09:14 »
Mitä sillä on merkitystä vaikka noin hypoteettisesti tuo sovellus sun paikkatietoja ja sitä kautta nopeuttakin seuraisi? Sehän vaan kertoo missä ja mihin ajan hetkeen tuo puhelin on milloinkin ollut, ei sitä onko se ollut juuri sillä hetkellä edes nimenomaisesti sinun halussasi. Tunnistautuminenkin kun tapahtuu esim. sormenjäljellä, niin se on vain se yksi sekunti loputtomassa ajan virrassa kun voidaan osoittaa että just tuolloin, tuolla sekunnilla, tuossa paikassa se puhelin oli nimenomaan sun kädessäsi. Kaikki muu taas ennen sitä seuraavaa tunnistautumista on pelkkää hypoteettista teoriointia, täysin vailla minkään sortin faktapohjaa ???

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 6.01.2024 kello on 00:50
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #33 : 13.06.2019 kello on 09:24 »
Jotenkin luulet että softa on juuri sinua varten tehty. Yritä nyt ymmärtää että olet hyttysen terska ihmismäärässä. On ihmisiä jotka kokevat sovelluksen itselleen hyväksi ja tarpeelliseksi.
Älä siis toimi ylituomarina asiassa, jos itse et käytä tai tarvitse. Siitä ei edes tarvitse muille kertoa.
Voi sentään, taas tuli paha mieli kun ilmaisin väärän mielipiteen. :'(
Jos tarkkaan luet, huomaat että kirjoituksessani ei ole mitään yleistä kieltoa. Ilmaisin oman kantani asiaan, eikä siitä kannata hermostua.
Käyttää kuka käyttää, ei ole minun asiani.

Outoa ettei keskustelupalstalla saa keskustella ellei ole muiden kanssa samaa mieltä.

Mitä sillä on merkitystä vaikka noin hypoteettisesti tuo sovellus sun paikkatietoja ja sitä kautta nopeuttakin seuraisi? Sehän vaan kertoo missä ja mihin ajan hetkeen tuo puhelin on milloinkin ollut, ei sitä onko se ollut juuri sillä hetkellä edes nimenomaisesti sinun halussasi. Tunnistautuminenkin kun tapahtuu esim. sormenjäljellä, niin se on vain se yksi sekunti loputtomassa ajan virrassa kun voidaan osoittaa että just tuolloin, tuolla sekunnilla, tuossa paikassa se puhelin oli nimenomaan sun kädessäsi. Kaikki muu taas ennen sitä seuraavaa tunnistautumista on pelkkää hypoteettista teoriointia, täysin vailla minkään sortin faktapohjaa ???
Totta tuokin. Puhelin katsotaan yhtä henkilökohtaiseksi kuin lompakkoakin, jotkut pitävät puhelinta sellaisena. Vahva oletus on että puhelin on haltijansa mukana. Mitä tietoja lähtee trafille rekisteröitymisen mukana, ei ole tietoa. Lähteekö tieto jossa yhdistyy henkilö ja puhelin? No tämä on pelkkää hypoteettista teoriointia, täysin vailla minkään sortin faktapohjaa.
Kiertävät päivystyspuhelimet erikseen. Harva niihin henkilötietojaan laittaa.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #34 : 13.06.2019 kello on 09:27 »
Nyt mä voin puhelimen kanssa käydä
ABC:llä ja Nesteellä jaSt1:llä tankkaamassa .
Maksaa Google Pay:lla jo aika laajasti.
Asioida pankissa.
Tunnistautua ja on ajokortti mukana.
Jos joku seuraa mun liikkumista jopa autolla ja sen nopeutta niin sou vat, senkun vaan.
Tietäävätpähän realiajassa mistä mut voi noutaa.
En ole yhtään puhelinta särkeny/kadottanu enkä rahapussiakaan mutta vahtia niitä täytyy.
Puhelin ei aukea kun mun sormella  ???
Eipä tarvi maksuastiaa kuljettaa mukana ,pankkikortit voi olla piironginlootassa ,ainakin kotimaassa.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:35
  • Epsoo

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #36 : 13.06.2019 kello on 09:58 »
Puhelin ei aukea kun mun sormella  ???

Tässä kohtaa pitkä PIN voisi olla turvallisempi, sillä sormenjäljen poliisi voi pakottaa = poliisi siis saa puhelimesi pakotettua auki ottamalla sen sormenjälkesi vaikka väksisin ja tähän heillä on lain suoma oikeus. Kun taasen PIN:iä mikään mahti maailmassa ei sua pakota kenellekään paljastamaan = poliisikaan ei siis saa sitä puhelintasi auki jos niin haluat ^-^

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #37 : 13.06.2019 kello on 10:21 »
Tässä kohtaa pitkä PIN voisi olla turvallisempi, sillä sormenjäljen poliisi voi pakottaa = poliisi siis saa puhelimesi pakotettua auki ottamalla sen sormenjälkesi vaikka väksisin ja tähän heillä on lain suoma oikeus. Kun taasen PIN:iä mikään mahti maailmassa ei sua pakota kenellekään paljastamaan = poliisikaan ei siis saa sitä puhelintasi auki jos niin haluat ^-^
Jos poliisi haluaa aukasta mun puhelimen niin olisiko heillä siihen jo painava syy?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #38 : 13.06.2019 kello on 11:07 »
Jos poliisi haluaa aukasta mun puhelimen niin olisiko heillä siihen jo painava syy?

No voihan se olla näinkin ^-^

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:41
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #39 : 13.06.2019 kello on 11:35 »
Taitaa ne saada teknisessä tutkinnassa auki puhelimen kun puhelimen

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:10
  • Autossa on pyörät
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #40 : 13.06.2019 kello on 12:45 »
Taitaa ne saada teknisessä tutkinnassa auki puhelimen kun puhelimen
Eip taida

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:16
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #41 : 13.06.2019 kello on 13:16 »
Taitaa ne saada teknisessä tutkinnassa auki puhelimen kun puhelimen

No onhan noita ollut mediassakin juttuja kun kaveria on oikeuden toimesta istutettu jopa kopissa jonkin aikaa kun ei ole suostunut paljastamaan PIN:iään. Joten jos poliisi nuo tosiaan auki saisi, niin tämä kopitushan olisi täysin turhaa ja phonekin tutkittu jo aikoja sitten, eikös ???

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:41
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #42 : 13.06.2019 kello on 15:59 »
Luulin, että noihin löytyy konstit. Näemmä taas kerran olin väärässä

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 6.01.2024 kello on 00:50
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #43 : 13.06.2019 kello on 16:43 »
Luulin, että noihin löytyy konstit. Näemmä taas kerran olin väärässä
Olisi puhelinvalmistajill e huonoa mainosta jos lukitus olisi murrettavissa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:17
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Autoilija sovellus Trafilta
« Vastaus #44 : 13.06.2019 kello on 16:51 »
Olisi puhelinvalmistajill e huonoa mainosta jos lukitus olisi murrettavissa.

Jenkit joutuvat turvautumaan israelilaiseten apuun kun eivät saaneet iPhonnea auki.