Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Autoilija sovellus Trafilta
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 14.06.2019 kello on 15:51 ---Pelkillä verkkopankkitunnuks illa ei tee yhtään mitään. Ensin pitää kirjautua verkkopankkiin käyttäjätunnuksella ja salasanalla.
--- Lainaus päättyy ---
On vielä pankkeja, joissa on vain käyttäjätunnus + tunnuslukukortin koodi -kombo
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: kara vaan - 14.06.2019 kello on 15:14 ---Suosittelisin silti lämpimästi pipon lievää hölläämistä. Elämä on vaan niin paljon helpompaa niin.
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä tämä on ikäpolvijuttu. Kuten sanoit. Olen melkolailla keski-ikäinen. Mutta kuten sanoin, lähimaksusta en koe hyötyväni mitenkään. En näe siis mitään hyötyä siitä että käyttäisin. Tai no on siinä se että ei tarvitse vastata "ei" kun kebabkioskilla ehdottaa lähimaksua.
Puhelinten pankkisovelluksille olen löytänyt sen käytön että joku kavereistani on ehdottanut että voiko maksaa Pivolla. Ei onnistunut, jouduin heittämään hänelle IBANin. Istun nikn paljon tietokoneen ääressä, että ei tuo maksaminen perinteisessä nettipankissa ole mikään ylivoimainen tehtävä.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 14.06.2019 kello on 16:09 ---On vielä pankkeja, joissa on vain käyttäjätunnus + tunnuslukukortin koodi -kombo
--- Lainaus päättyy ---
Olen vain yhden pankin asiakas. En tiedä muiden pankkien käytäntöä. Onnetonta että tunnistautuminen pohjautuu hukattavissa olevaan. Tosin ei käyttäjätunnusta tarvitse julkaista. Ei sekään ole varkaan tiedossa.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.06.2019 kello on 18:08 ---En näe itselläni tarvetta tällaiselle ohjelmalle.
--- Lainaus päättyy ---
Ihmeen paljon kommentoitavaa tuon toteamuksen jälkeen?
Haoltu:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 14.06.2019 kello on 21:30 ---Olen vain yhden pankin asiakas. En tiedä muiden pankkien käytäntöä. Onnetonta että tunnistautuminen pohjautuu hukattavissa olevaan. Tosin ei käyttäjätunnusta tarvitse julkaista. Ei sekään ole varkaan tiedossa.
--- Lainaus päättyy ---
Pankki jonka asiakkaana olen, (kahdesta pankista) tarjoaa palvelun jossa ei ole tunnistuslistoja, ts. Ainoastaan 4-numeroinen tunnusluku jolla tili avautuu. Kun on tarvetta maksaa lasku, se maksetaan 5 numeroisella luvulla. Molemmat luvut ovat aina samat. Toimii älypuhelimella, mutta voi tarpeen vaatiessakäyttää oikeassa tietokoneessa. Jos on rahavajausta, haluaa ostaa esim, Lexus auton, käteinen ei aivan riitä, puhelimella voi kysyä mm, lainaa johon tulee nopeasti luottopäätös. Lähiaikoina tulen sanomaan pankkisuhteen Suomesta irti, Mitä minä teen palvelulla jonne tulee vain eläke jonka voi osoittaa asuinvaltion pankkiin, eli siihen jota käytän
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta