Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Jakohihnan vaihto Fiat Ducato LMC

<< < (8/12) > >>

Ipana:
Jos on näitä uudempia hajoaa motti muuten jos kettinki ei katkee on näitäki nähty ja kuultu. ^-^

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipana - 13.05.2020     kello on 13:33 ---Jos on näitä uudempia hajoaa motti muuten jos kettinki ei katkee on näitäki nähty ja kuultu. ^-^

--- Lainaus päättyy ---
Mersun OM642 koneissa jakoketjuja on mennyt vaihtoon todella paljon, jopa vain 200tkm ajetussa autossa on ajoitus heittänyt 15 astetta venyneen ketjun takia.
Lähipiirissä oli taannoin  yksi alle 350tkm ajettu josta ketju katkennut.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipana - 13.05.2020     kello on 13:33 ---Jos on näitä uudempia hajoaa motti muuten jos kettinki ei katkee on näitäki nähty ja kuultu. ^-^

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole uudempi 5 sylinterin 316CDI

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 13.05.2020     kello on 10:07 ---Eli olikin alvittomia hintoja osille. No sitten tuntuu jo vähän kalliilta. Esim tuol öljy 2x hinta "marketti hintaan", mutta niinhän se taitaa aina olla pientarvikkeiden ja nesteiden osalta huollossa. Joskus muistan itse epähuomiossa antaneeni luvan erikseen lasinpesunesteen täytölle huollossa ja sinne oli laitettu melkein 5l edestä jotain liki 10e/l ainetta.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Jos yksityishenkilö menee kysymään autohuollon hintaa ja hinnat annetaan alvittomina niin kyseessä on jo huijaus.
Tai sitten myyjä myy ilman alvia antamaansa hintaan ja maksaa alvin itse.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 13.05.2020     kello on 14:42 ---Jos yksityishenkilö menee kysymään autohuollon hintaa ja hinnat annetaan alvittomina niin kyseessä on jo huijaus.
Tai sitten myyjä myy ilman alvia antamaansa hintaan ja maksaa alvin itse.

--- Lainaus päättyy ---
MISSÄ lukee että on kysyttäessä annettu alvittomia tai alvillisia?
Työn teettäjä tässä lukee kuitista hinnat niin ne on siinä alvittomina ja alv merkitty eri sarakkeeseen.
Tosin sun marketista ostettaessa alvi on linnassa, ei näy ei kuulu .....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View