Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Keskustelua koirista

<< < (7/9) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  9.06.2019     kello on 17:58 ---Tuskin media juttujansa tyhjästä keksii.

--- Lainaus päättyy ---

Ei se keksi. Valitettavasti.
Ja koskaan ei voi tietää mikä on  'se ei ole koskaan tehnyt mitään', joka alkaa käyttäytyä lajilleen tyypillisesti.
Sitten niitä jotkut pitää vielä irti.   >:D

hartsakoski:
Meillä on ollut koiria yli 30-vuoden ajan,monen rotuisia,ja sekarotuisia.Tällä hetkellä kaksi pientä sekarotuista.Koirat on aina kytkettyinä kun lenkillä käydään.P#skat siivotaan,en halua että joku sotkee jätöksiin itsensä.Ihmettelen tuosta asiasta aina keväisin syntyvää keskustelua,miten se jätösten kerääminen voi olla niin vaikeaa?Muutenkin koiria pitävien pitäis ymmärtää niitäkin,joilla ei koiraa ole,ja osa niitä suorastaan inhoaa.Tätä ilmiötä ei kannata omilla toimilla ruokkia.

Karabiilisti:
kyllä nuo tietyt lajit saisi laittaa kieltoon tai luvanvaraisiksi kuten 9mm pistoolit...
kun on parin vuoden kokemus harrastuksesta voisi varovasti pällitestin kautta mennä kyselemään lupia koiran hankintaan....
ja pienikin virhe esim ylinopeus tai nakkikiska nahistelu ja harrastuksei huutokaupataan....

Itärajan kulkija:

Meillä täällaiset karvanaamarit.

norlet:
Itse olen koira ihminen....ihminen ottaa aseen ja "päättää" lahdata laji tovereitaan (maailmalla usein sattuvaa...)
Koira saattaa purra lajitovereitaan tai sitten meitä "kouluttajiaan"... (näihin asioihin jos jollain on oikeita ja  tarkoitan OIKEASTI OIKEITA vastauksia ni voipi kertoa meille muillekin... Ei ne syyttä näitä juttuja tee ::) ::)...  Elämä on....mutta me itse voidaan edes yrittää tehdä jotain parempaa omille paimennettaville jos tahtoa vaan on.... Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View