Tekniikkakeskustelut > Primus

2470 käy lyhyen aikaa

<< < (3/6) > >>

jstrang:
Oliko jollakin tähän termariin kytkentäkaavio?

Janne

mjo33400:
Jos tarkoitat ohjauspaneelia niin tuolla on  >  https://karavaanari.org/index.php/topic,54.msg304.html#msg304

jstrang:
Kiitoksia, sieltähän ne löytyykin kaikki.

Janne

Solikka 500 artic:
Hei

Selvisikö vika?

Minulla 2450 pannu jossa elektroninen termostaatti vm. 1986 soliferissa. Toiminta on juuri samanlaista, pannu lämmittää kylmästä lämpimäksi normaalisti mutta kun pyyntilämpötila on saavutettu vaikuttaa että huonetermostaatin hystereesi on hyvin pieni josta johtuen lämmitetään pari minsaa kerrallaan.

Vile:

--- Lainaus käyttäjältä: Solikka 500 artic -  7.08.2019     kello on 22:41 ---Hei

Selvisikö vika?

Minulla 2450 pannu jossa elektroninen termostaatti vm. 1986 soliferissa. Toiminta on juuri samanlaista, pannu lämmittää kylmästä lämpimäksi normaalisti mutta kun pyyntilämpötila on saavutettu vaikuttaa että huonetermostaatin hystereesi on hyvin pieni josta johtuen lämmitetään pari minsaa kerrallaan.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri sama vika täälläkin. Seuraan mielenkiinnolla aihetta mistä vika löytyy? Omasta mielestäni olen kaikki mahdolliset liittimet vaihtanut varuilta uusiin, jos jossakin olisi ollut huono kontakti. Mutta tähän mennessä vika ei ole selvinnyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View