Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Electrolux Dometic Traveller 2500H

<< < (3/4) > >>

mjo33400:
Tuolta konkka >  https://www.partco.fi/fi/elektroniikan-komponentit/passiivit/kondensaattorit/moottorikondensaattorit/johdolliset-moottorin-kaeyntikondensaattorit/5586-ka-14uf-johto.html

k69:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  5.09.2022     kello on 09:27 ---Tuolta konkka >  https://www.partco.fi/fi/elektroniikan-komponentit/passiivit/kondensaattorit/moottorikondensaattorit/johdolliset-moottorin-kaeyntikondensaattorit/5586-ka-14uf-johto.html

--- Lainaus päättyy ---

Tänne käy tie tässä lähipäivinä, enkä saanut mitattua sillä minun mittaus vehkeestä ei löydy tarpeeksi pientä aluetta, mutta konkka on osin kuorestaan haljennut.                                                                                                                                             

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: k69 -  5.09.2022     kello on 19:53 --- 
Tänne käy tie tässä lähipäivinä, enkä saanut mitattua sillä minun mittaus vehkeestä ei löydy tarpeeksi pientä aluetta, mutta konkka on osin kuorestaan haljennut.                                                                                                                                             

--- Lainaus päättyy ---

Tilanne saattaa muuttua hyvinkin positiiviseksi uudella konkalla. ;)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: k69 -  5.09.2022     kello on 19:53 ---   enkä saanut mitattua sillä minun mittaus vehkeestä ei löydy tarpeeksi pientä aluetta,                                                                                                                                           

--- Lainaus päättyy ---

Pientä?    :o

k69:
Tämä pelittää, kondensaattorin vaihdolla homma hoitui. Samalla vaihdoin öljyt, Avasin startin, puhdas oli ja hiilet hyvät. Hiukan vaseliinia laakereihin ja toinen hiili hiukan jumitti johtonsa vuoksi, nyt pyörii hyvin, ei mieti. Puolalle tein jokeripokeri poks tempun ja säädin välin, hyvin käynnistyy. Öljykellon vaihdoin uuteen, loppus öljyvalon vilkuttelu vaikka öljyä oli riittävästi. Ebl 99 220V puolen lataus otti nokkiinsa. Siitä toisaalla lisää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View