Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Tomtom ei löydä sateliitteja.

<< < (6/9) > >>

Vaeltaja:
Tompan sivuilta näkee ne mallit, joiden osalta tuki on lopetettu.

Aakku:
Erilliset navigaattorit alkavat muistuttaa jo huonoa vitsiä...

Olen taas tuskaillut karttapäivitysten kanssa. Elinikäisyys on suorastaa huijausta. Karttojen latauskin on tosi syvältä. Nyt olen kolme vuorokautta ladannut karttoja. Valtava määrä dataa on kulunut, mutta valmista ei tule. Lataus pysähtyy ja sammuilee, jos ylipäätänsä edes alkaa. Ihan sama onko Garmin, tai Tomppa. Yhtä surkeaa on päivitykset.
Minäkin annan äänen HERE:lle. Saa valita mitä päivittää maakohtaisesti, eikä jotain mammuttipaketteja.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.05.2019     kello on 07:20 ---Olen taas tuskaillut karttapäivitysten kanssa. Elinikäisyys on suorastaa huijausta. Karttojen latauskin on tosi syvältä. Nyt olen kolme vuorokautta ladannut karttoja. Valtava määrä dataa on kulunut, mutta valmista ei tule. Lataus pysähtyy ja sammuilee, jos ylipäätänsä edes alkaa. Ihan sama onko Garmin, tai Tomppa. Yhtä surkeaa on päivitykset.

--- Lainaus päättyy ---

Onko tulitikku huono keksintö, kun se ennenpitkää sammuu ja polttaa vielä sormetkin?
Jos päivitys kestää vuorokausikaupalla, vehje on rikki, tai siinä on liian vähän muistia.

Karabiilisti:
Ei siinä mene kuin puolisen tuntia kun imasee koko päivityksen....riip puu tietty millasella netillä sitä tekee.
Ennen meni koko yö...nyt vaan 30 minsaa. Uudella netillä.

Sinällään on kyllä tosiaan suht järjetön systeemi päivittää koko maailman kartat kerralla jos tarvis vaan Suomea.

Jos muisti on ongelma niin tomitomeihin saa ainakin sd kortin sisään.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.05.2019     kello on 09:59 ---Onko tulitikku huono keksintö, kun se ennenpitkää sammuu ja polttaa vielä sormetkin?
Jos päivitys kestää vuorokausikaupalla, vehje on rikki, tai siinä on liian vähän muistia.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, todennäköisesti rikki ja siksi elinikäinen päivityskin on päättynyt...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View