rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Luvattomasti ilmaiseksi leiriytyvät some-karavaanarit ovat ilmiö myös Suomessa.  (Luettu 38820 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Ja mä ihmettelin määreitä pysäköiminen ja leiriytyminen ja nyt tuli mukaan asuminen. Jos leiri on asumista niin jopas jotakin. Sehän muuttaa tän koko jutun.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:17.10.2019 kello on 08:32
Kääntöpaikalla pysäköinti on sallittua ellei sitä ole erikseen merkein kielletty eikä pysäköinti haittaa kääntöpaikan käyttöä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
Puskasta terkkuja  Thumb
Linnut laulaa ja on rauhallista.
Kysäsin maanhaltijalta luvan...totesi että hyvähän se on jos siellä joku yöpyy ja samalla vartioi paikkaa.  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:34
Tää maanomistajajuttu on ihan anaalijuttu, eli perseestä. Jos landlordilla on sanottavaa, lähen samantien. Eipä ole koskaan tullut tilannetta vastaan. Jos pitää maanomistajan tulla möykkäämään tai poliisin puuttua niin ongelma on korjaamaton, se on päässä. Se on rasite joka vaivaa eliniän. Jos poliisin pitää puuttua niin ollaan jo ongelmissa mihin ei terve ihminen joudu.

Kuinkas monta "land loordia" täällä näistä puskailijoista on? Ei mahda kovin montaa olla kirjoituksista päätellen.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:17
  • Eye never sleep
Voinet korjata jos olen väärässä mutta maanomistajat näkevät leiriintymisen tai nukkumisen maa-alallaan suurempana ongelmana kuin karavaanarit itse vieraana muiden maa-alalla. Harvemmin karavaanari menee maanomistajalle huutamaan maanomistajan maa-alasta, mutta useammasti kyllä maanomistaja tulee karavaanarille huutamaan omasta maa-alan luvattomasta käytöstä.
Korjataan Sen verran, että toiset karavaanarit näkevät toisen karavaanarin puskaparkkeilun suurempana ongelmana kuin maanomistajat konsanaan. :-\

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:34
Korjataan Sen verran, että toiset karavaanarit näkevät toisen karavaanarin puskaparkkeilun suurempana ongelmana kuin maanomistajat konsanaan. :-\

Korjataan sen verran että meissä karavaanareissakin on maanomistajia, kaikki eivät ole pelkästään "jokamiehen oikeudella".

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:53
Korjataan Sen verran, että toiset karavaanarit näkevät toisen karavaanarin puskaparkkeilun suurempana ongelmana kuin maanomistajat konsanaan. :-\
lisätään vielä että harva maanomistaja jaksaa tai pystyy edes illan aikana kiertämään omat tilukset ja kiinostaako heitä moinen asia jos ei ole ongelmia. sitten on näitä valittajia ja portin sulkijoita, niillä ei ole edes välit naapurin kanssa kunnossa kun lähtökohta on, minulla on oikeus kieltää teiltä käyttämästä tätä tietä tai paikkaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:34
lisätään vielä että harva maanomistaja jaksaa tai pystyy edes illan aikana kiertämään omat tilukset ja kiinostaako heitä moinen asia jos ei ole ongelmia. sitten on näitä valittajia ja portin sulkijoita, niillä ei ole edes välit naapurin kanssa kunnossa kun lähtökohta on, minulla on oikeus kieltää teiltä käyttämästä tätä tietä tai paikkaa.
Siihenkö sinä luotat että maan omistaja ei ehdi kiertämään?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Mä oon tilallinen. Erityisen kätevää on että rappusilta näön koko tilan ilman silmälasejakin.
Kerran vuosia sitte tuli tuntematon pihaan, kysyi tietä tuttavan mökille.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:34
Mä oon tilallinen. Erityisen kätevää on että rappusilta näön koko tilan ilman silmälasejakin.
Kerran vuosia sitte tuli tuntematon pihaan, kysyi tietä tuttavan mökille.

Kaikilla ei ole "noin helppoa".  :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:17
  • Eye never sleep
Korjataan sen verran että meissä karavaanareissakin on maanomistajia, kaikki eivät ole pelkästään "jokamiehen oikeudella".
No, ajatko pois mailtasi, vai lämmitätkö saunan?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:34
No, ajatko pois mailtasi, vai lämmitätkö saunan?
Riippuu tapauksesta, jos vittuilee niin pois.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:53
Siihenkö sinä luotat että maan omistaja ei ehdi kiertämään?
tuskin sinne hakkuu alueen päähän kukaan viitsii lähteä katsomaan vaikka järven ranta sieltä löytyy.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:34
tuskin sinne hakkuu alueen päähän kukaan viitsii lähteä katsomaan vaikka järven ranta sieltä löytyy.
Olet vähän niin kuin loinen tuolla periaatteella, kaikki omalla tyylillään.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:53
Olet vähän niin kuin loinen tuolla penriaatteella, kaikki omalla tyylillään.
hyvin sanottu.