Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Luvattomasti ilmaiseksi leiriytyvät some-karavaanarit ovat ilmiö myös Suomessa.

<< < (25/52) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 18.05.2019     kello on 10:13 ---On se erikoista, että karavaanarit itse tekevät tästä leiriytymisasiasta hirveän ongelman :o

--- Lainaus päättyy ---
Kukas koiran häntää nosta jos ei se itse.

Sinnipirtti:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 18.05.2019     kello on 10:20 ---
Jos leiriytymistä on pöytien ja tuolien ulos ottaminen, niin eikös silloin kaikki piknikilläkäynti lähtökohtaisesti olisi myös leiriytymistä? Onko tuolloin merkitystä millä kulkuneuvolla sinne on tultu? Asuntoautolla, autolla + vaunulla, henkilöautolla tai vaikka polkupyörällä?

--- Lainaus päättyy ---

Eihän piknikille mitään pöytiä raahata saati penkkejä, se on vulgaaria.  ;D Son kassi tai kori missä pääsoin sormisyötävät eväät ja maahan levitetään vilttiä, liinaa tms. minkä päälle levitetään kassin eväät sekä eväät syödään maassa rennosti istuen tai makoillen. Näin siis yleinen käsitys ja sen voit vahvistaa vaikka googlen kuvahaulla hakusanalla "piknik".

Sinnipirtti:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 18.05.2019     kello on 10:13 ---On se erikoista, että karavaanarit itse tekevät tästä leiriytymisasiasta hirveän ongelman :o

--- Lainaus päättyy ---
Voinet korjata jos olen väärässä mutta maanomistajat näkevät leiriintymisen tai nukkumisen maa-alallaan suurempana ongelmana kuin karavaanarit itse vieraana muiden maa-alalla. Harvemmin karavaanari menee maanomistajalle huutamaan maanomistajan maa-alasta, mutta useammasti kyllä maanomistaja tulee karavaanarille huutamaan omasta maa-alan luvattomasta käytöstä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.05.2019     kello on 23:50 ---Puskaleirinnässä en tykkää epävarmuudesta.

--- Lainaus päättyy ---

Mistä epävarmuudesta?
Tässä vuosikymmenten aikana kerran Ranskassa pyydettiin siirtämään autoa pari metriä, kun oltiin kameran edessä, kerran viimevuonna
koputettiin oveen aamuyhdeksältä, pyydettiin anteeksi ja kerrottiin, että parin tunnin päästä on tilaisuus johon voi tulla
isompi määrä autoja.
Ehdin hyvin alta pois.
Jos ei edes kulje siellä, missä on leirintäalueita, nukkumapaikka on siellä, missä sattuu olemaan.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Sinnipirtti - 18.05.2019     kello on 10:33 --- Muutama huoltamo on myös tehnyt kupperkeikkaa kun on päästänyt nämä Balttian ja Venäjän veijarit valloittamaan huoltamon pihat borssi ja gulassikeittoineen. Nämä sankarit eivät maksa mitään mistään ja vielä ajattaa tehokkaasti häiriköinnillä ne oikeasti maksavat rahtarit muualle sekä myös muut asiakkaat.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View