Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Apukäynnistin, starttiboosteri 12V 600A
Gils_75:
No itse ajattelin nyt ostaa koska tarvitsen sitä muutenkin kun on 5 autoa, 3 moottoripyörää ja mönkijä :laugh: Eilen laitoin mänkkärin käyntiin tuolla laitteella niin ei tarvinnut vedellä akkulaturille piuhoja pihan toiseen päähän.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 23.05.2019 kello on 21:46 ---No itse ajattelin nyt ostaa koska tarvitsen sitä muutenkin kun on 5 autoa, 3 moottoripyörää ja mönkijä :laugh: Eilen laitoin mänkkärin käyntiin tuolla laitteella niin ei tarvinnut vedellä akkulaturille piuhoja pihan toiseen päähän.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on hieman toinen tapa...
Yhdeksän akkua, kun on harrastepelejä. Kuukauden välein lataan kaikki täyteen laturilla. Oletan akkujen kestävän pidempään, kun niitä ei päästä tyhjenemään.
hemppat:
Hankin Puuilosta Noco Gb40 boosterin ihan varan vuoksi. Latasin ja näytti olevansa latngissa. Ei latautunut puhelin eikä kokeilumielessä autokaan käynnistynyt. Ilmeisesti risa. Palautin ja jätin toistaiseksi hankkimatta. Autossa olisi kätevämpi superkondensaattori vehje, se lataa itsensä vaikka sähkönhajusta ja reväyttää auton komeasti käymään. Ei kyrsi jos boosterista on virrat haihtunut tai menneet muuhun käyttöön.
Gils_75:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.05.2019 kello on 22:17 ---Mulla on hieman toinen tapa...
Yhdeksän akkua, kun on harrastepelejä. Kuukauden välein lataan kaikki täyteen laturilla. Oletan akkujen kestävän pidempään, kun niitä ei päästä tyhjenemään.
--- Lainaus päättyy ---
No juu, siis osassa itselläkin on ylläpitolaturit ja osassa akun kaapelit poissa yms! Mutta ikävän usein esim tuossa mönkkärissä pääsee akku tyhjenemään kun sillä ajoa niin vähän ollut. Itselleni katsoin tämän toimivaksi laitteeksi.
Gils_75:
--- Lainaus käyttäjältä: hemppat - 23.05.2019 kello on 22:29 ---Hankin Puuilosta Noco Gb40 boosterin ihan varan vuoksi. Latasin ja näytti olevansa latngissa. Ei latautunut puhelin eikä kokeilumielessä autokaan käynnistynyt. Ilmeisesti risa. Palautin ja jätin toistaiseksi hankkimatta. Autossa olisi kätevämpi superkondensaattori vehje, se lataa itsensä vaikka sähkönhajusta ja reväyttää auton komeasti käymään. Ei kyrsi jos boosterista on virrat haihtunut tai menneet muuhun käyttöön.
--- Lainaus päättyy ---
Laitoithan +kaapelin kiinni ensin ja laite päälle vasta kun kaapelit on paikoillaan ja odottelua milloin syttyy valkoinen valo milloin on lupa startata? Itse annoin olla kiinni noin 20-30sek ennen kun starttasin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta