Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma Combi 6 ongelma?

<< < (2/6) > >>

pelsam:
Kiitos "ihaalle" ohjekirjasta.
Perehdyn asiaan.

seppoko:
Voisiko olla, että kaasulla pitää palopuhallin ääntä. Kiertoilmapuhallin saattaa olla niin hiljainen, ettet juurikaan kuule sitä sähköllä. Näin on C-sarjalaisessa Trumassa.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.08.2011     kello on 17:35 ---Voisiko olla, että kaasulla pitää palopuhallin ääntä. Kiertoilmapuhallin saattaa olla niin hiljainen, ettet juurikaan kuule sitä sähköllä. Näin on C-sarjalaisessa Trumassa.

--- Lainaus päättyy ---

Paloilmapuhallin on niin hiljainen, että sitä ei kuule, mutta lämminilmapuhaltime n kyllä kuulee. Eikös tuo ole se malli, jossa paloilmapuhallin pyörii sähkölämmityksessäk in, Aika älytön suunnittelumoka tai sitten pannu kuumenee liikää ja puhaltimen on pakko pyöriä.
Pelsamin kysymykseen, että pitäisihän ( minun mielestä ) lämminilma puhaltimen pyöriä, miten se lämpö muuten liikkuisi.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.08.2011     kello on 18:23 --- pannu kuumenee liikää ja puhaltimen on pakko pyöriä.

--- Lainaus päättyy ---

Tuon olen kuullut syyksi miksi tuossa mallissa puhaltimen täytyy pyöriä, toisaalta infosta luettua, muutkaan Truman suht' uudehkot mallit eivät pysty kuulemma nostamaan lämpötilaeroa ulkolämpötilaan nähden yhtään sen korkeammaksi kuin tässä Combi mallissa.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.08.2011     kello on 19:02 ---Tuon olen kuullut syyksi miksi tuossa mallissa puhaltimen täytyy pyöriä, toisaalta infosta luettua, muutkaan Truman suht' uudehkot mallit eivät pysty kuulemma nostamaan lämpötilaeroa ulkolämpötilaan nähden yhtään sen korkeammaksi kuin tässä Combi mallissa.

--- Lainaus päättyy ---

Ilmalämmitteisissä lämmittimissä sähkölämmitys on varmaan vaan kosteuden poistoa varten keväisin ja syksyisin ja tietenkin myös kesällä ;).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View