Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma Combi 6 ongelma?

<< < (6/6)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 20.08.2011     kello on 20:55 --- Juu, älytöntä älytöntä mutta mistäpä ton suunnittelijan ajatuskulkua tietäisi.  ;) Älytöntähän sekin on että paloilmapuhallin pyörii ilman mitään syytä.
  Ja on minulla Trumatic 6002 asuntoautossani. Alan olla ihan tyytyväinen siihen kun olen sen käyttöolosuhteet perinpohjin uusiksi rakentanut...
 Huonointa Trumatikissa on se että yleensä se on asennettu perinpohjin Trumatikin tehtaan asennusohjeiden vastaisesti.
  Asennusohjeessa sanotaan selvästi että asennuspaikka pitää olla mahdollisimman keskellä ajoneuvoa. jotta lämmönsiitoputket ovat tasapituisia. Melkein kaikissa asuntoautoissa se on ohjeen vastaisesti asennettu taka-akselin taakse.
    Lisäksi lämmitin on ahtaassa kuumassa poterossa, jossa sen imuilma on valmiiksi  lämmitä n.35 astetta. Siksi lämmittimen lämmönsiirtopuhalli n joutuu käymään suurilla kierroksilla. Ilmansiirtopuhallin työskentelee  selvästi siistimmin kun sisäänmenoilma on 20 asteen tienoilla +35asteen sijasta.
 :)

--- Lainaus päättyy ---

Tohon ei voi muuta sanoa, kuin että olet täysin oikeassa. ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 20.08.2011     kello on 20:55 ---Alan olla ihan tyytyväinen siihen kun olen sen käyttöolosuhteet perinpohjin uusiksi rakentanut...
--- Lainaus päättyy ---

Miten muutostyön vaikutukset huomaa käytännössä ?

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.08.2011     kello on 21:24 ---Miten muutostyön vaikutukset huomaa käytännössä ?

--- Lainaus päättyy ---
Ilmankiertopuhallin käy lähes äänettömän hiljaisesti.  Puhaltimen käydessä rauhallisesti, hupiakku kestää paremmin puskaparkissa, lämmitin ei ryntäile kuten aiemmin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View