Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut mjo33400 04 Jun 2019
  • Löytyykö keneltäkään kyseisen vaunun kytkentäkuvia? Voi olla vanhemmastakin tai uudemmasta.
  • #2 kirjoittanut Ossi66 04 Jun 2019
  • Löytyykö keneltäkään kyseisen vaunun kytkentäkuvia? Voi olla vanhemmastakin tai uudemmasta.

    Meillä oli uusi 2005 valmistettu NewLine 500SK. Papereissa ei ollut minkäänlaisia sähkökuvia mukana.

    12V puoli saattaa olla sekava, jos tehtaalla on laitettu 12V poweri ja maahantuoja vaihtanut sen Mascottiin ja akkuun.
    Tehtaalta tullessa (tai siis liikkeestä meille) ei ollut piuhoja kytketty etuseinän 13-napaisen liitinriman ja akun välille.
    Akulta / alkuperäiseltä powerilta saattaa lähteä kaksi 2.5 neliön johdinparia. yksi molemmin puolin vaunua.
    Jääkaapilta menee ehkä johto etupään liitinrimalle - kuin myös Aldelta.

    Nämä mun arvailuja kahden Detskun komemuksella.

    Nykyisessä oli myös sellainen ominaisuus mulle tullessa, molemmat akulta lähtevät johdot oli varustettu omilla sulakkeilla, mutta ne kiersi yhteen jostain Alde - Jääkaappi - etupään liitinrima kolmion kautta, jolloin yhden sulakkeen poisto ei vaikuttanut mitään toimintaan... 
    Tämä Aula Caravanin kytkentöjen jäljiltä.
  • #3 kirjoittanut mjo33400 04 Jun 2019
  • Vaatekaapissa on liitinrima ( abiko ) johon tulee vesihanojen johdot ja tämä liitinrima askarruttaa kun ei ole kytkentäkuvia. Olisin kotona perehtynyt asiaan ja kun menen vaunulle niin menisin sen kaverin vaunun korjaamaan. Pumppu käy koko ajan vaikka hanat on kiinni. Oletan, että liitinrimassa on abikoja yhdessä vaikka ei pitäisi.

  • #4 kirjoittanut tsahkali 04 Jun 2019
  • Pumppu käy koko ajan vaikka hanat on kiinni. Oletan, että liitinrimassa on abikoja yhdessä vaikka ei pitäisi.

    Entäs ne hanat?
  • #5 kirjoittanut Ossi66 04 Jun 2019
  • En ole koskaan joutunut noihin hanakytkentöihin tutustumaan. Mutta rinnanhan ne on kaikki ja pumppu sitten perässä.

    Onhan suihkuhana oikasti kiinni - meillä olen muutaman kerran huomannut pumpun pyörivän, kun vessassa käydessä on ovenpielessä tönässyt vahingossa suihkun hanaa. Pumppu menee päälle, mutta suihkusta ei tule vettä kun hana on kuitenkin kiinni.

    Mutta eiköhän tässä tapauksessa niitä ole napsuteltu auki-kiinni useampaan otteeseen. ;)
  • #6 kirjoittanut mjo33400 06 Jun 2019
Sivuja:
Toiminto