rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Siilin Caravanista  (Luettu 40029 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.09.2020 kello on 12:23
Vs: Kokemuksia Siilin Caravanista
« Vastaus #105 : 6.06.2019 kello on 21:03 »
Vastaan tässä nyt vielä tähän myyjän viestiin.

Kysyit, oliko toimitetut teltat tilauksen mukaiset? Kyllähän tähänkin kysymykseen löytyy vastaus kuluttajariitalauta kunnan päätöksessä, joka on nähtävissä tässä keskustelussa.

Olet muutamaan kertaan viesteissäsi vihjannut, että lahjoitinko teltan? Voidaan tässä nyt sopia, että lahjoitin ja saat todellakin pitää teltan en sillä mitään tee. Pahvilaatikko on muutenkin lojunut pari vuotta autotallin nurkassa odottaen kuluttajariitalauta kunnan päätöstä.

Teltan tietenkin myyt eteenpäin - ei varmasti mikään hittituote, mutta menee kaupaksi jollain aikavälillä. Myyntikate pitäisi ainakin olla riittävä, kun saman tuotteen myy kahteen kertaan. Kun tuote on myyty, kannattaa muistaa kuitenkin yksi tosiasia: se oli meille molemmille kallis teltta. Itse olen avannut tarinaa faktoja esiintuoden ja jos vielä vastailen kysymyksiin yms. niin se on jo toistoa. Keskustelu jatkukoon!

Kiitän keskusteluun osallistujia. Toivotan hyvää kesää ja turvallisia kilometrejä kaikille.

-R.Helin

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 6.01.2024 kello on 00:50
Vs: Kokemuksia Siilin Caravanista
« Vastaus #106 : 6.06.2019 kello on 21:18 »
Vastaan tässä nyt vielä tähän myyjän viestiin.

Kysyit, oliko toimitetut teltat tilauksen mukaiset?
Minuako tarkoitat? Väärin meni. En ole myyjä enkä myyjän edustaja. Olen vain kiinnostunut tietämään onko tässä väärien tuotteiden tilauksien vedätysyritys. Ja niin näyttää olevan. Et tuohon yksinkertaiseen kysymykseen antanut vastausta. Kyllä tai ei olisi riittänyt.
Jos toimitus ei olisi vastannut tilausta, olisi ollut helppo mainita että ei. Nyt selität kuluttajalautakunna n "päätöksestä". Tästä voi päätellä että myyjä toimitti tilatut tavarat.
Sitä mitä Siilin caravan tekee lahjoittamallasi teltalla ei kuulu minulle eikä kiinnosta.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.09.2020 kello on 12:23
Vs: Kokemuksia Siilin Caravanista
« Vastaus #107 : 1.09.2020 kello on 18:51 »
”Asia on sovittu ottamatta kantaa siihen, kumpi asiassa on ollut oikeassa.”

  • Vieras
  • Vs: Kokemuksia Siilin Caravanista
    « Vastaus #108 : 4.12.2022 kello on 19:37 »
    Jos noi kaikki edellämainitut pitää paikkansa,niin kyseessä on petos.Tee ilmoitus poliisille sekä verohallintoon.teke vät erityistilintarkast uksen ko.firmaan.