Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Kokemuksia Siilin Caravanista

<< < (21/22) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 -  4.06.2019     kello on 15:10 ---Mutta onko firmalla oikeutta perua palautusoikeus asiakkaalta tuollaisella lausekkeella? Vaikka firma ei saisi palauttaa, sitä en tiedä, niin saako se evätä sen myös ostajalta?

--- Lainaus päättyy ---
Ei varmaankaan kuluttajaholhouksen mukaan. Mutta siinä tuotteessa lukee jotta tilaustuote, ei palautusta. Minä ainakin vaikka olen kovapäinen uskon tuota klausuulia.  8)
Kun vielä lukee yrittäjän vastineen että pakettiautoon ostetulla markiisilla oli tosi erikoiset mitat. Ja niihin ei oikean kokoista seinäsarjaa olekaan.

Karabiilisti:
manseskin oli nääs menneisyydessä autoliike jossa kerran luki huollon ilmoitustaululla asiakas x on m**kku....
ei lue enää....eikä sen nimistä liikettäkään ole...

Rike:
Moro,

Kommentteja on tullut taas sivu tolkulla, saadaan näitä asioita vähän esille. Ihmisiä selvästi kiinnostaa aihe/tällaisen firman toiminta, joka ei noudata kuluttajasuojaa. Touhu on lähinnä villin lännen meininkiä. Luodaan laittomia sääntöjä, millä ei ole kuluttajasuojalain kanssa mitään tekemistä.

Foorumilla osa porukkaa on sitä mieltä: "mitäs täällä nillität"... Ei tässä mitään nillitetä vaan todetaan, että markiisi on palautettu ja n. 850 € on palauttamatonta rahaa. Tapauksen luettua jokainen voi itse miettiä, että ei olisi kiva omalle kohdalle.

Kun näitä asioita tuodaan täällä esille asiallisissa keskusteluissa, niin toivottavasti tällaisia tapauksia ei osu muiden kohdille. Jotkut haluaa lopettaa keskustelun, mutta minun mielestäni asiallinen keskustelu aiheesta jatkukoon.


-R. Helin

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Rike -  4.06.2019     kello on 20:41 ---Moro,

Kommentteja on tullut taas sivu tolkulla, saadaan näitä asioita vähän esille. Ihmisiä selvästi kiinnostaa aihe/tällaisen firman toiminta, joka ei noudata kuluttajasuojaa. Touhu on lähinnä villin lännen meininkiä. Luodaan laittomia sääntöjä, millä ei ole kuluttajasuojalain kanssa mitään tekemistä.

Foorumilla osa porukkaa on sitä mieltä: "mitäs täällä nillität"... Ei tässä mitään nillitetä vaan todetaan, että markiisi on palautettu ja n. 850 € on palauttamatonta rahaa. Tapauksen luettua jokainen voi itse miettiä, että ei olisi kiva omalle kohdalle.

Kun näitä asioita tuodaan täällä esille asiallisissa keskusteluissa, niin toivottavasti tällaisia tapauksia ei osu muiden kohdille. Jotkut haluaa lopettaa keskustelun, mutta minun mielestäni asiallinen keskustelu aiheesta jatkukoon.


-R. Helin

--- Lainaus päättyy ---
Jaa, mitä saadaan selville? Monologia jota muut arvuuttelee. Enempi tässä kiinnostaa mitä asiasta kerrot. Esimerkiksi reklamaatio kuukauden kuluttua kun postimyynnissä aika on 14 vrk. Kuluttajariitalauta lautakunta EI TEE PÄÄTÖKSIÄ. Ainoastaan suosituksia. Suositus ei ole velvoittava. Oleko tosiaan sitä mieltä että pari vuotta kestäneen palautusviiveen jälkeen rahat tulisi palauttaa? Päätit lahjoittaa pois. Siinä se.
Ei ole myyjästäkään kivaa tilata tavara, ottaa se takaisin ja tilata toinen. Joka sekään ei kelpaa.
Voi toki jatkaa avautumistasi. Epätoivoinen huomionhaku on aina kivaa luettavaa. Joukkopöyristymistä et saa aikaiseksi.
Ainoa tapa selvittää asia on käräjäoikeus. Ja kun et halua asiaa sinne viedä, voit unohtaa koko jutun.
Ja yksi lysymys johon ei ole saatu vastausta: Oliko toimitetut teltat  tilauksenmukaiset?

Karabiilisti:
Joskus saattaa olla myös niin että kauppias tilaa jotakin, kuvauksen mukaan ja ostaja ei osaa tarkastaa tilausta että on varmasti mitä haluaa...ja miksi koska asiantuntija hoitaa tilausta...

Mutta kun tilaa ___expressistä voi syyttää vaan itteään jos pieleen menee... ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View