Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Knaussin etulasi säröille mystisesti!

(1/2) > >>

Matkaaja5000:
Tapahtui outo etulasin rikkoontuminen Knaus-Eiffelland Holiday vm 2003 asuntovaunulle talvisäilytyksessä mökkirannassamme.. Etulasi rikkoontui kolmee säröön, särkyi sekä sisä- että ulkopuoilelta ihan itsestään katoksessa talviaikaan. Mielestäni ei mikään lintukaan ole siihen törmännyt eikä ilkivallan merkkejäkään näy.
Kysymys kuuluu mikä tuollaisen voisi aiheuttaa?
Saako noita laseja käytettynä mistään, eikö noita Knausseja kuitenkinole myyty esm. Saksassa kymmeniä tuhansia.
Onko kukaan löytänyt Saksan maalta vaunuhajottamoita joista noita vois kysyä. Ainuttakaan en ole Googlettamalla löytänyt, minne ne kaikki rikkonaiset ja vanhat vaunut Saksassa häviää?? Niin se miksi kyselen käytettyjä on tuon etulasin hinta. Noin 1400 euroa!
Kuvan kuvausta ei ole saatavilla.





Karabiilisti:
karmissakin on pore....
onkohan lumikuorma ollut liikaa ja runko taipunut tuosta lasin kohdalta...

megaman:
Ei kyllä pitäis katoksessa ollessaan itsestään haljeta. Jotain pitäisi olla välissä, että lähtee halkeamaan.

Omassa olen huomannut hiushalkeaman yläreunassa harmaalla alueella etulasissa. Varmaan saanut osumaa lumitöistä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Matkaaja5000 -  8.05.2019     kello on 16:16 ---Tapahtui outo etulasin rikkoontuminen Knaus-Eiffelland Holiday vm 2003 asuntovaunulle talvisäilytyksessä mökkirannassamme.. Etulasi rikkoontui kolmee säröön, särkyi sekä sisä- että ulkopuoilelta ihan itsestään katoksessa talviaikaan. Mielestäni ei mikään lintukaan ole siihen törmännyt eikä ilkivallan merkkejäkään näy.
Kysymys kuuluu mikä tuollaisen voisi aiheuttaa?
Saako noita laseja käytettynä mistään, eikö noita Knausseja kuitenkinole myyty esm. Saksassa kymmeniä tuhansia.
Onko kukaan löytänyt Saksan maalta vaunuhajottamoita joista noita vois kysyä. Ainuttakaan en ole Googlettamalla löytänyt, minne ne kaikki rikkonaiset ja vanhat vaunut Saksassa häviää?? Niin se miksi kyselen käytettyjä on tuon etulasin hinta. Noin 1400 euroa!
Kuvan kuvausta ei ole saatavilla.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)


(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Kelpaisko tuosta jos mitta on oikea
https://butik.skrotahusvagn.com/fi/ikkunaluukut-ovet/ikkuna/birkholz-3/

Matkaaja5000:
Tuo ensimmäinen tuossa linkissä on Knaus Eiffelland ja vuosimallikin on vissiin sama kuin mulla mutta mitat ei täsmää. Mulla lasiaukon koko on 145x67.5 cm. Kuitenkin tämä linkki on paras mitä olen noita purkaamoja löytänyt. Eikö kukaan todella tiedä missä saksalaiset vaunupurkaamot on? Ihan niinkuin niitä ei olis lainkaan?? Miten se on mahdollista. Lyödäänkö ne prässillä paaleiksi siellä  kun  täyttävät esim 10 vuotta??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View