Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Leirintäkorteista ja -oppaista

(1/3) > >>

hirvoksi:
Camping Card International, Camping Key Europe, ACSI-leirintäopas ja alennuskortti, yms. Mikä on tuorein käsitys näistä?  Miten eroavat toisistaan? Minkä tarvitsen jos reissaan EU-alueella? Tuskin näitä kaikkia kuitenkaan? Entä jos poikkean EU:n ulkopuolelle, esim. Sveitsiin tai vaikkapa Turkkiin?

Alan:
Minulla ei ole koskaan ollut mitään muuta kuin ACSI, eikä sekään ole välttämätön.

Reissaan aina touko-kesäkuussa, eli sesongin ulkopuolella. Nyt tulee eka vuosi, että tuskin hintaansa haukkuu, kun on sen verran lyhyt reissu. Vaunuilijalle, joka käyttää enemmän alueita, hyödyllisempi.

Nykyään kannattaa pitää appsit puhelimessa kunnossa ja huolehtia, että data riittää.

smy:
Mulla CKE ja ACSI alennuskortti.
CKE on esim. Ruotsissa lähes pakollinen. Ja kotimaassa toimii tietenkin kanssa. Euroopassa vaihtelevasti.

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  7.05.2019     kello on 07:27 ---Minulla ei ole koskaan ollut mitään muuta kuin ACSI, eikä sekään ole välttämätön.

Reissaan aina touko-kesäkuussa, eli sesongin ulkopuolella. Nyt tulee eka vuosi, että tuskin hintaansa haukkuu, kun on sen verran lyhyt reissu. Vaunuilijalle, joka käyttää enemmän alueita, hyödyllisempi.

Nykyään kannattaa pitää appsit puhelimessa kunnossa ja huolehtia, että data riittää.

--- Lainaus päättyy ---

Oliko tuo ACSI kortti juuri sesongin ulkopuolella matkustaville hyödyllinen? Itsellä tarkoitus kesäkuun puolivälissä lähteä Tanska/Saksa kiertueelle, niin kannattaako tuota korttia hankkia? Alkaako sesonki tuolla heinäkuussa?

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 -  7.05.2019     kello on 18:37 ---Oliko tuo ACSI kortti juuri sesongin ulkopuolella matkustaville hyödyllinen? Itsellä tarkoitus kesäkuun puolivälissä lähteä Tanska/Saksa kiertueelle, niin kannattaako tuota korttia hankkia? Alkaako sesonki tuolla heinäkuussa?

--- Lainaus päättyy ---

Näyttäisi Saksa+Tanska alennuskausi kestävän pääasiassa tuonne kesä-heinäkuun vaihteeseen. (29.6, 1.7 oli 10 campingin pistokoe noiden sovelluksella)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View