Tekniikkakeskustelut > Projektit

Gilssin Dethleffs Ducato(-91)"akvaario"

<< < (18/37) > >>

mike:
Tuosta grillistä huomioi mille paineelle se on? Kulkineessa 0,3 ja noissa kotivehkeissä 0,5 Kotigrilli on hiukan tehoton pienemmällä paineella. Ite vaan huomannu.

No tää mun grilli on kyl ikivanha perintökalu mut on kyl 0.5 leima kyljessä tiedä sit nykyisistä.

Gils_75:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 13.05.2019     kello on 21:58 ---Tuosta grillistä huomioi mille paineelle se on? Kulkineessa 0,3 ja noissa kotivehkeissä 0,5 Kotigrilli on hiukan tehoton pienemmällä paineella. Ite vaan huomannu.

--- Lainaus päättyy ---

Ai ...tana! No se on jo tilattu, mulla on kyllä kokonaan oma pullo grillaukseenkin olemassa, eli eiköhän se sillä pelitä.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 13.05.2019     kello on 21:58 ---Tuosta grillistä huomioi mille paineelle se on? Kulkineessa 0,3 ja noissa kotivehkeissä 0,5 Kotigrilli on hiukan tehoton pienemmällä paineella. Ite vaan huomannu.

No tää mun grilli on kyl ikivanha perintökalu mut on kyl 0.5 leima kyljessä tiedä sit nykyisistä.

--- Lainaus päättyy ---

Ensin korjataan tuo paine, nykyään matkailulaitteissa 30 mbar eli 0,030bar.

Käsittääkseni kaikki kotilaitteet pitää nykyään olla tuon 30mbar. Esim. Cramer: https://bestcaravan.fi/verkkokauppa/532/Kaasugrillit/11100/Grilli%2C%20Dometic%20Cramer%20Classic%202%20%20(2%20poltinta)Grilli%2C%20Dometic%20Cramer%20Classic%202%20%20(2%20poltinta)

Ossi66:

--- Lainaus päättyy ---

Ne  50 mbarin laitteet oli entisvanhaan. Ei niitä myydä enää uusia ainakaan Suomessa tai Euroopassa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.05.2019     kello on 06:43 ---Ne  50 mbarin laitteet oli entisvanhaan. Ei niitä myydä enää uusia ainakaan Suomessa tai Euroopassa.

--- Lainaus päättyy ---

Muutama vuosi sitten tuli Grillin mukana kuitenkin molemmille paineille suuttimet.
50 oli kiinni.
 :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View