Tekniikkakeskustelut > Projektit
Gilssin Dethleffs Ducato(-91)"akvaario"
Gils_75:
Jospa sitä ensi viikolla saisi sit tehtyä "koeyöpymisen" tallin tai kotipihan edustalla niin saisi tuota sähköä ainakin ja lyhyt matka kotiin jos alkaa pelottamaan :laugh: Tai sitten jossain läheisellä leirintäalueella tms..
Ossi66:
Meillä verhoiltiin vaunun istuintyhmä uudelleen. Pestävät vetoketjupäälliset. Ohje on vetää ne paikoilleen kosteana.
Gils_75:
On se muuten jännä juttu miten tutut/ puolitutut pitävät sitä itsestään selvyytenä että siis jos minulla on asuntoauto niin sitähän saa sitten lainata milloin haluaa ja vieläpä ihan ilmaiseksi ??? Mutta täytyypä tehdä selväksi ettei se ihan niin mene ja sanoa että autoja saa kyllä vuokrattua caravan liikkeistä hintaan 500-1500€/ viikko =) Kun saan nyt tuon siivottua/ pestyä/ puunattua kondikseen niin kyllähän se on niin että itse/ oma porukka sillä reissaa sitten, tiedän sen niin että jos jotain sattuisi reissuilla niin maksumiestä ei kyllä silloin löydy ja itselle jäisi kaikki maksut yms..
Gils_75:
Mites muuten tuommoiset lisälämmittimet(keraaminen) kun ollaan töpselin päässä? Itse kun olen vähän sillä periaatteella että köyhän ei kannata ostaa halpaa(huonoa) niin olisiko kenelläkään viskata tähän linkkiä/ vinkkiä noista lämmittimistä?! Tämmöisestä ecomatista olen lukenut paljon positiivisia kirjoituksia, eli olisko se tämä nyt järkevin vaihtoehto? Mielipiteitä kuunnellaan Thumb
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/ecomat-2000-classic-lammitin
Jotkut ovat myös pärjänneet ihan muutamien kymmenien eurojen öljytäytteisillä pattereilla, omaa autoahan ei siis ole tarkoitus käyttää miinus keleillä.. ONkos tuossa Ecomatissa siis jonkinlainen puhallustoiminta? Tätähän ei noissa edullisissa pattereissa kyllä sitten ole. Lämmittimenhän voi jättää sitten itselle seuraavaankin autoon jos siis kerralla ostaa kunnollisen.
Sitten löytyy tietysti näitä tämmöisiä myös, itsellä lämmitintä olisi tarkoitus käyttää vain ja ainoastaan kun itse on paikalla..
http://www.mlcaravan.fi/kauppa/product_catalog.php?c=106
Raksaus:
Kokeile ensin jonkun aikaa miten tarkenet nykyisellä lämmitinratkaisulla, ennen kuin ostat suoraan lisälämmitintä. Vai oliko niin, että tuossa ei ole sähköpatruunaa tuossa lämmittimessäsi? Truman lämmittimiä en itse tunne käytössä lainkaan.
Olikohan niini, että kaikissa niissä ei ole tuota sähköpatruunaa, mutta saattoi olla?
Lähtökohtaisesti en hankkisi mitään isoa investointia ennen ensimmäistä reissua. Sitten ensireissulle kynä ja paperia tai jos on heti pidempi reissu. Niin lompako mukaan. Ja jos jokin tarve tulee niin siihen sitten etsii sopivan ratkaisun. Riippuen seuraavasta autostasi lisälämmitin ei välttämättä ole sopiva lisävaruste vaan saattaa olla ihan turha paino mukana, jonka pitäminen mukana on enemmänkin haitta. Joten en välttämättä ajattelisi pelkästään noinkaan, että kun ostaa kerralla kunnollisen, niin siitä olisi sitten välttämättä iloa kaikkiin maailman asuntoautoihin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta