Tekniikkakeskustelut > Projektit

Gilssin Dethleffs Ducato(-91)"akvaario"

<< < (8/37) > >>

Gils_75:
Onko ok invertteri?

Gils_75:
Mitä enemmän saan vastauksia sen parempi Thumb Nyt on aika alkaa unille, hyvää yötä ja kauniita lampaita kaikille  :D

mike:
Tuosta lämpömittarista, voi olla "väsynyt" eli näyttää liian vähän. Ei olis eka kerta kun niin käy. Katkaisin on ilmeisesti as osan 12v pääkatkaisija. Juu ja valojen korkeus säätö,tuskin toimii :)  Onnex olkoon mukavan pelin olet löytänyt,tilaa on. Taka ylitys vaan on opeteltava huomioimaan. Onneks tuntuu kokemusta olevan.

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 -  8.05.2019     kello on 04:09 ---MIkä on tämä vasmalla puolella oleva nappula??

--- Lainaus päättyy ---
Eikös "haupt" ole saksaksi pää. Eli olisikohan päävirtakatkaisin 12 V järjestelmään?

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 -  8.05.2019     kello on 04:04 ---Tiedättehän sanonnan että on jo niin ruma että on kaunis, tämä on juuri sitä  Thumb Mutta itse kun tosiaan tykkään enemmän näistä "akvaarioista" =)

--- Lainaus päättyy ---

Itse kun aikoinaan asuntoautoa etsin taisin jo kerran hylätä auton johon lopulta päädyin liian rumana. Ostettuani olen huomannut että monella "rumalla" piirteellä oli funktionaalinen syy. Muutoinkaan n auto on kaunistunut omassa mielessä huomattavasti ensisilmäyksestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View