Tekniikkakeskustelut > Projektit

Gilssin Dethleffs Ducato(-91)"akvaario"

<< < (33/37) > >>

Gils_75:
No niin, nyt on menty noin 6-7h hupiakulla töpselissä ollaan koko ajan enkä ihan nyt ole menossa starttaamaan autoa mutta ainakin eka yö meni hyvin=) Täytyy yrittää autoa käyntiin noin 3h kuluttua, valoja ei enään tarvitse mutta jos kumminki koittais käyntiin autoa... Tämä on nyt tämmöistä "kokeilua/ testailua" mutta hyvin olen viihtynyt Thumb Kuvistakin on tykätty lähes 150 kertaa... Vielä kun olis virveli mukana niin lähtisin kalaan... Seuraavalla kerralla sitten, koska tämä ei todellakaan jää ainoaksi kerraksi!

armas ujomieli:
Töpseli varmaan kannattaa ottaa irki autoa käyttäessä.

Gils_75:
Juu siis tottakai! En vielä hetkiin käytä autoa...

Gils_75:
Tyhymän pitää taas kysyä! Mites toi jääkaappi, eli nyt olen piuhan päässä ja käsittääkseni kaappi on kylmimmillään mitä saa, mittari näyttää +4 astetta, eiks se ole ihan hyvin?

Gils_75:
No voeeeeeee...... Nythän tässä kävi niin  että kun olen valvonut koko yön että meikäläiseltähänn loppuu juomat :laugh: Eli tänään ei kyllä ajeta autolla se on varmaa =/ Mitenhän täällä suunalla on, jos soittaa taksille ja tilaa periaatteessa kyydin mutta jos se kuski kävis kaupassa ja tois sieltä X määrän juomaa niin onnistuskohan se siis kun maksais kyydin... Noo on tuossa pari kaveria 30km säteellä että ehkö niitä hätistelee ekana, heh..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View