rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Lasikansi  (Luettu 8322 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.03.2024 kello on 16:41
Lasikansi
« : 2.05.2019 kello on 22:19 »
Kävi kämmi, kaasuliedestä hajosi lasikansi. Tai puolikas kun on 2-osainen.

Liesi on Thetford SHB353, olen yrittänyt etsiä paikkaa, josta varaosia saisi tilattua, mutta en löydä. Tietääkö/löytääkö kukaan paikkaa, mistä voisi saada?

Tietty voi lompsia valtuutettuun huoltoon ja tilata, mutta ennen sitä haluaisin ainakin tietää, mitä maksaisi suoraan tilattuna jostakin tarvikeliikkeestä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:08
Vs: Lasikansi
« Vastaus #1 : 2.05.2019 kello on 22:32 »
Missäpäin oleilet? Isosta lasiliikkeestä saat mittojen mukaan karkaistun lasin. Värivaihtoehtoja on useita ja lasiin pitää tehdä reiät ja muodot ennen karkaisua. Lasin paksuuden mukaan hinnoiteltu

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:36
  • Italiafani
Vs: Lasikansi
« Vastaus #2 : 2.05.2019 kello on 22:34 »
Jaakko tuote Paneliassa tekee mittojen mukaan ja hinta on vain murto-osan alkuperäisestä

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
Vs: Lasikansi
« Vastaus #3 : 2.05.2019 kello on 23:04 »
oletko kokeillut sarkacaravania?
Sieltä omaan hellaan tuli levy hommattua joku vuosi sitten

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.03.2024 kello on 16:41
Vs: Lasikansi
« Vastaus #4 : 3.05.2019 kello on 00:07 »
Kiitos vinkeistä, eiköhän tämä tästä. SarkaCaravan on hyvä paikka ja sinne ilman muuta jos ei onnistu esim. Jaakko Tuotteelta tai muusta vastaavasta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
Vs: Lasikansi
« Vastaus #5 : 3.05.2019 kello on 08:09 »
Lieden lasi on hieman erikoislaatuista joten voi olla ettei ole "tuulialasi tai muissa lasifirmoissa".
Pitää olla karkaistua ja lämpöävaihtelua sietävää.

Uuteen lasiin laitoin kiinni metallipalan superteipillä ja seinään supermagneetin superteipillä...eip ä kolahda vauhdilla alas enää, magneetti pitää usemman kilon voimalla.


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
Vs: Lasikansi
« Vastaus #6 : 3.05.2019 kello on 08:35 »
Tuolta varasosanumero,
https://www.thetford-europe.com/gb/products/cooking-appliances/hobs/353-series

ja sillä kuukkeloiden, esim. http://www.caravanningequipment.co.uk/onlinestore/prod_6558493-02A-Thetford-Spare-SCU3530XX-Series-Glass-Lid-For-HOB-Side-Of-Unit-Colour-Solid-Black-SSPA0805SBK.html
..vajaa £90+rahti - noin vertailuksi (jos nyt edes oikea osa  :D) - pohjatiedoiksi kun kyselemään kotomaasta alkaa..


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.03.2024 kello on 16:41
Vs: Lasikansi
« Vastaus #7 : 3.05.2019 kello on 09:51 »
^
Kiitos isosti, justaansa tätä olin hakenut!!! Lähellä olin käynyt, mutta en huomannut tuota osaluetteloa.

Onneksi hajosi tuo pienempi (vasen), hinta on tuolla £38,48. :) Nyt on se tieto, mitä hain ja homma etenee.




*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:17
Vs: Lasikansi
« Vastaus #8 : 3.05.2019 kello on 11:25 »
Minä korjasin omastani laittamalla lasin tilalle sopivan paksuisen alumiinilevyn jonka pinnotin rautakaupoista löytyvällä  kontaktimuovilla jossa oli samanlainen kuvio mitä pöytätasojen pinnassa, nyt saa kolhia rauhassa eikä mene rikki ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
Vs: Lasikansi
« Vastaus #9 : 3.05.2019 kello on 12:00 »
^
Kiitos isosti, justaansa tätä olin hakenut!!! Lähellä olin käynyt, mutta en huomannut tuota osaluetteloa.

Onneksi hajosi tuo pienempi (vasen), hinta on tuolla £38,48. :) Nyt on se tieto, mitä hain ja homma etenee.
Ollos hyvä!

Kannattaa kysyä vielä kotimaiselta kivijalkaliikkeeltä "viimenenhinta", kyllä ne tietää ulkomaanhinnat ja tilaamisen helppouden ;)
Jos Caravan tukun (tms.) varastossa on, voi tulla samaan hintaan..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.03.2024 kello on 16:41
Vs: Lasikansi
« Vastaus #10 : 3.05.2019 kello on 13:13 »
Teettämisen tekee hankalaksi kuperat ja koverat kaaret, ja tietysti tarkat reiän paikat. En jaksa ruveta shabloonaa tekemään.

Paikallinen toimija pyysi aika kovaa hintaa. Kauempaa Suomesta en kysellyt, tulee vaan 2x rahdit, ensiksi maahan ja sitten kotiin. Tilasin Englannista, kokemuksen mukaan siellä on viimeaikoina hinnat olleet passelit ainakin muissa tuotteissa. Rahteineen 65,23€, pelkäsin pahempaa.

Vielä kerran, kiitän ja kumarran. Hämmentää aina se avuliaisuus, jota täältä löytyy!