Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Taka-, etu- vai 4-veto?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 1.05.2019 kello on 22:42 ---Onneksi siellä on joskus useampi koko jo valmiina. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ja väitit, että rekisteriotteessa oleva koko, kapein niistä, on teinirengas.
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 1.05.2019 kello on 11:04 ---Se on korvienväliongelma, jos pitää olla teinirenkaat.
--- Lainaus päättyy ---
Asian ydin on siinä, että nykyautot on suunniteltu leveämmille renkaille kuin viime vuosituhannella. Siitä on monia etuja, mutta loskan tai vesipatjan päälle auto nousee leveillä herkemmin.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Itärajan kulkija - 1.05.2019 kello on 19:29 ---Toisille se voi olla ihan sama paljonko sitä kakkua menee, mutta jos vuotuinen km määrä 70 tkm kuten minulla, niin sillä yhdelläkin litralla / 100 km alkaa olemaan merkitystä. Mieluummin käytän sen rahan vaikka caravaanailuun, kuin poltan savuna taivaalle.
--- Lainaus päättyy ---
Kaikki vaan maksaa täällä koto Suomessa, ja minä en kyllä tressaa jostain litran kulutuksesta. Sitä varten on huoltoasemia täällä jotta homma hoidetaan ja taas matka jatkuu ;) ;D ;D Ja harrastetaan siitä huolimatta Caravan touhua Thumb
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 2.05.2019 kello on 13:17 --- Kaikki vaan maksaa täällä koto Suomessa, ja minä en kyllä tressaa jostain litran kulutuksesta. Sitä varten on huoltoasemia täällä jotta homma hoidetaan ja taas matka jatkuu ;) ;D ;D Ja harrastetaan siitä huolimatta Caravan touhua Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Paljonko mahdat vuodessa, mökkiäs liikuttaa?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe - 2.05.2019 kello on 13:55 ---Paljonko mahdat vuodessa, mökkiäs liikuttaa?
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se käynyt katsastuksessa parin vuoden välein... ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe - 2.05.2019 kello on 13:55 ---Paljonko mahdat vuodessa, mökkiäs liikuttaa?
--- Lainaus päättyy ---
Riitävästi, kesä mennän taas työn puolesta tosi paljon.Esm. Joensuu, Oulu jne...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta