Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Taka-, etu- vai 4-veto?

<< < (12/13) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  1.05.2019     kello on 22:42 ---Onneksi siellä on joskus useampi koko jo valmiina.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ja väitit, että rekisteriotteessa oleva koko, kapein niistä, on teinirengas.

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  1.05.2019     kello on 11:04 ---Se on korvienväliongelma, jos pitää olla teinirenkaat.

--- Lainaus päättyy ---

Asian ydin on siinä, että nykyautot on suunniteltu leveämmille renkaille kuin viime vuosituhannella. Siitä on monia etuja, mutta loskan tai vesipatjan päälle auto nousee leveillä herkemmin.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Itärajan kulkija -  1.05.2019     kello on 19:29 ---Toisille se voi olla ihan sama paljonko sitä kakkua menee, mutta jos vuotuinen km määrä 70 tkm kuten minulla, niin sillä yhdelläkin litralla / 100 km alkaa olemaan merkitystä. Mieluummin käytän sen rahan vaikka caravaanailuun, kuin poltan savuna taivaalle.

--- Lainaus päättyy ---
Kaikki vaan maksaa täällä koto Suomessa, ja minä en kyllä tressaa jostain litran kulutuksesta. Sitä varten on huoltoasemia täällä jotta homma hoidetaan ja taas matka jatkuu ;) ;D ;D Ja harrastetaan siitä huolimatta Caravan touhua Thumb

Jeppe:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni -  2.05.2019     kello on 13:17 --- Kaikki vaan maksaa täällä koto Suomessa, ja minä en kyllä tressaa jostain litran kulutuksesta. Sitä varten on huoltoasemia täällä jotta homma hoidetaan ja taas matka jatkuu ;) ;D ;D Ja harrastetaan siitä huolimatta Caravan touhua Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Paljonko mahdat vuodessa, mökkiäs liikuttaa?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe -  2.05.2019     kello on 13:55 ---Paljonko mahdat vuodessa, mökkiäs liikuttaa?

--- Lainaus päättyy ---

Onhan se käynyt katsastuksessa parin vuoden välein...    ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe -  2.05.2019     kello on 13:55 ---Paljonko mahdat vuodessa, mökkiäs liikuttaa?

--- Lainaus päättyy ---
Riitävästi, kesä mennän taas työn puolesta tosi paljon.Esm. Joensuu, Oulu jne...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View