Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Ensimmäinen auto...

<< < (16/21) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 30.04.2019     kello on 23:18 ---Iso on ollut jo 9 vuotta enkä moista ongelmaa ole huommannut, oisko enempi nupero kuskin mielikuvitusta ;)

--- Lainaus päättyy ---

Se on erikseen ne, jotka ovat joutuneet tutustumaan eri maiden Suomesta poikkeaviin säädöksiin. Siksi niistä pitäisi saada paljon lisää tietoa kattavasti. Kaikki Suomessa, ja erikoisesti me nuperoautoilijat, ajattelemme Juoroopan sääntöjä ja säädöksiä kuten ne ovat Suomessa. Tosin sillä pärjää hyvin eikä saa sakkoja koska ne ilmeisesti ovat tiukempia.

Gils_75:
Mites toi muuten menee?! Jos auton paino on Omapaino 3795kg, Kokonaispaino 4000kg niin enkös saa ajaa sitä C kortilla? Siis minulla on ABEC kortti muistaakseni ;D

Raksaus:
Saat ajaa. Periaatteessa kantokykyä autossa aika vähän. Toki riippuu myös paljon kuinka monta matkustajaa on tarkoitus kulkea mukana.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 -  2.05.2019     kello on 18:29 ---Mites toi muuten menee?! Jos auton paino on Omapaino 3795kg, Kokonaispaino 4000kg niin enkös saa ajaa sitä C kortilla? Siis minulla on ABEC kortti muistaakseni ;D

--- Lainaus päättyy ---
Se C tai C1 (max 7½tn) on se ainoa korttiluokka, jolla kyseistä henkilöautoa voi ajaa..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 -  2.05.2019     kello on 18:29 ---Mites toi muuten menee?! Jos auton paino on Omapaino 3795kg, Kokonaispaino 4000kg niin enkös saa ajaa sitä C kortilla? Siis minulla on ABEC kortti muistaakseni ;D

--- Lainaus päättyy ---

Onko tuo noilla painoilla 2 hengelle rekisteröity auto?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View