Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Ufo A + Tv..
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 22.09.2019 kello on 18:31 ---Uudemmissa on LTE-suodatin, vanhemmissa ei. Muutospvm ei ole muistissa, mutta erona taisi olla eri värinen vahvistimen led. Eli tsekkaa josko molemmissa on samanväriset ledit, jos ei ole niin sitten vaihtamalla voi parantua. Ei muuten, mut kännykkähäiriöt pysyvät pois.
Parempimuistiset tarkentakoot.
--- Lainaus päättyy ---
Triax on vaihdellut sen ledin väriä, joten siihen värieroon ei voi enää luottaa.
88k5:
^
Niin mitenhän mulla kun keltainen ledi, eikä mun asentama antenni, niin vanha unLTE?
mjh48:
Siitä mikä versio on itsellä ei kannata huolestua, ellei kädessä ole uutta antennia.
Jos vastaanotossa esintyy paikoitellen ongelmia, niin ehkä sitten kannattaa vaihtaa.
88k5:
Kyökin G4-ledivalot (korvikkeet) antava (radio)häiriötä huonossa kentässä. Joko ihan ilmateitse tai sitten 12VDC-verkon puolelta ryömien. Sammuttamalla liesituulettimen valot kuvakin palaa ;D liekö LTE-suodatuksesta iloa tuohon?
Tarvasjoki:
Ufox katolla punainen ledi mallista ei tietoo , eikä kuin vanha , mutta olen nyt kierrellyt pohjoisessa itä/ länsi puolella niin ei näy kuin 1,2,3,4,fem, Supi, ava ja 3 muuta josta ei näy mitään , kaupunkien lähellä löytyy kaikki.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta