rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: TI-pesupaikkoja yli 3m korkeille kulkineille?  (Luettu 8022 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:12.02.2024 kello on 20:53
Vs: TI-pesupaikkoja yli 3m korkeille kulkineille?
« Vastaus #15 : 3.01.2020 kello on 19:14 »



Hyvä tee se itse pesulaitos Turengissa Fiksupesu Harvialantie sokeriportti Tokmannin vieressä. Hyvät pesulaitteet, värikoodatut suutinkahvat ja kolikkomahdollisuus . Kokeilin laitosta ja käytin 1 ja 2 eur kolikoita. Koko auton pesu maksoi 14 euroa. Alkovi hymeri 6m. Ainoa puute oli, ettei kattoa päässyt suihkuttaan. Käytin päädyssä olevaa katoksetonta tilaa. Liuotin toimi hyvin ja harjakahva ok. Ohjeisiin ja valikoihin kannattaa perehtyä pesujärjestystä miettiessä. Parempi pesutulos kuin Hml. Motonet pesulassa. Varmasti aineilla merkitystä. Suosittelen lämpimästi. Thumb Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.03.2024 kello on 09:09
  • SFC 11252 vankkuri kulkee...
Vs: As auton pesupaikka
« Vastaus #16 : 3.01.2020 kello on 20:16 »
Löytyykö Hyvinkään seudulta asuntovaunun itsepesupaikkaa? Joku muu kuin Bestcaravan Hyvinkää.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
  • Nurmijärvi

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.03.2024 kello on 09:09
  • SFC 11252 vankkuri kulkee...

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:08
Vs: As auton pesupaikka
« Vastaus #19 : 4.01.2020 kello on 11:34 »

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 07:41
  • 400 cid, kauppakassi
Vs: TI-pesupaikkoja yli 3m korkeille kulkineille?
« Vastaus #20 : 4.01.2020 kello on 17:38 »
Eikö näitä pesupaikkoja kannattais laittaa samaan ketjuun..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
Vs: TI-pesupaikkoja yli 3m korkeille kulkineille?
« Vastaus #21 : 4.01.2020 kello on 20:12 »
Eikö näitä pesupaikkoja kannattais laittaa samaan ketjuun..
Toteutettu  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: TI-pesupaikkoja yli 3m korkeille kulkineille?
« Vastaus #22 : 4.01.2020 kello on 20:56 »
K.E.V
Vilasin paikan sivuja ja aika maltillisella korkeudella merkattu, jos noinkin iso auto mahtuu sisään. 😁
Olen käynyt 4 x pesemässä. Ja minun auto on reilun 3 metriä :) Auton keulan jätän 20cm puomista ulos, siinä pääsee keulan ja kyljet pesemään. Sitten käännän auton ja pesän perän (autosta)  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:50
Vs: TI-pesupaikkoja yli 3m korkeille kulkineille?
« Vastaus #23 : 4.01.2020 kello on 21:29 »
Mulla olis saatavilla korkeidenkin matkakulkineiden pesuun sopiva tila, millainen olisi se toiveiden täyttymys tila josta olisit valmis maksamaan? onko kemssan tyhjennysmahdollisu us sellainen josta maksaisit ja mitä olisit valmis maksamaan jos saisit ko. tilaa käyttää? tila sijaitsee 018xx alueella.

Näitä kyselen koska olen keskusteluita lukiessa havainnut että monien mielestä kaikki on kallista.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:32

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.03.2024 kello on 18:47
  • Ukki
Vs: TI-pesupaikkoja yli 3m korkeille kulkineille?
« Vastaus #25 : 17.02.2020 kello on 14:01 »
Kävin Oulun Motonetin pesulassa peseen henkilöauton. Hyvät tilat mutta pesuaineet tehottomis ja vahat aikalailla turhia, ei vaikutusta. Vaahtopesu oli länes virtsi veden luontaistav aahtoa lähinnä. Kannattaa käyttää omia joskin vaikeaa kun oikeaa vesihanaa ei ole. Matkailuauto mahtuu sisään mutta laitteiston takia auto pitää kääntää tai ajaa viereiselle paikalle. Lämpiillä keleillä pesen Rantasaran Sfc-aluen mainiossa pesupaikassa. Siellä tukeva teline katonkin pesua varten. Vesi on kylmää mutta ny,yakineilla puhdasta tulee.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:17
  • Eye never sleep
Vs: TI-pesupaikkoja yli 3m korkeille kulkineille?
« Vastaus #26 : 17.02.2020 kello on 18:09 »
Kävin Oulun Motonetin pesulassa peseen henkilöauton. Hyvät tilat mutta pesuaineet tehottomis ja vahat aikalailla turhia, ei vaikutusta. Vaahtopesu oli länes virtsi veden luontaistav aahtoa lähinnä. Kannattaa käyttää omia joskin vaikeaa kun oikeaa vesihanaa ei ole. Matkailuauto mahtuu sisään mutta laitteiston takia auto pitää kääntää tai ajaa viereiselle paikalle. Lämpiillä keleillä pesen Rantasaran Sfc-aluen mainiossa pesupaikassa. Siellä tukeva teline katonkin pesua varten. Vesi on kylmää mutta ny,yakineilla puhdasta tulee.
kävin minäkin sarassa aikoinani pesemässä autoa maksua vastaan , mutta sitten alkoi respa pottuilee, että pitäisi asua aluella jotta voisin käyttää pesupaikkaa. Olin sillon jäsen ko yhdistyksessä ja tein omat johtopäätökseni.  :-X