Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Kaasupullon vaihtopaikat Saksassa

(1/4) > >>

porakone:
Meillähän yleisin pullotyyppi vaihtuu palttiarallaa joka bensiksellä ja monessa muussakin paikassa, mutta miten on tuolla? Pitääkö ettiä oikein joku kaasulaitos ja ehkä vielä samaa merkkiä kuin pullo, vai onnistuuko yhtä iisisti kun meillä?

Ja haluun ostaa Sakupullon, mitä täydempi sitä parempi. Tarve vasta Syyskuussa joten jos on arviota että saattaisi olla tulossa tuliaisina moinen kesän aikana niin ota yhteyttä siinäkin tapauksessa niin sovitaan jotain.

K.E.V:
Kippari caravanista saat sakupullon suomesta, sinne voit sen myös palauttaa . Kysäise häneltä
https://kippari-caravan.fi/


Tosin tankkipullo paljon parempi, jos usein kulkee

smy:
Mulla alkaa olla kaasu niukilla kun on muutama nollakeliyö ollut tuossa ja kaasulämmityksellä joutunut pärjäilemään mm. 50c kolikoiden puutteista johtuen (kolikkohel##tti saksa noiden matkaparkkien osalta)

Niin mulla kaksi suomi pulloa tyhjää ja yksi x määrän kaasua sisältävä espanjan puteli. Jos nuo loppuu niin voi olla ongelma. Mikä olisi yksinkertaisin vaihtoehto?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 15.04.2019     kello on 21:13 ---Mulla alkaa olla kaasu niukilla kun on muutama nollakeliyö ollut tuossa ja kaasulämmityksellä joutunut pärjäilemään mm. 50c kolikoiden puutteista johtuen (kolikkohel##tti saksa noiden matkaparkkien osalta)

Niin mulla kaksi suomi pulloa tyhjää ja yksi x määrän kaasua sisältävä espanjan puteli. Jos nuo loppuu niin voi olla ongelma. Mikä olisi yksinkertaisin vaihtoehto?

--- Lainaus päättyy ---
väittävät että park4night sovelluksessa olisi täyttöpaikkoja?

Alan:
Sakupullo on halvempi kuin suomipullo, joten ostokin voisi olla järkevää, ellet löydä täyttöpaikkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View