Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Hana vuotaa

<< < (2/3) > >>

palokurki:
Ylimmässä kuvassa hanassa olevat putket ovat varmistettu pienellä ruuvilla. Tuo vasen on luiskahtanut pois paikaltaan ja vuotaa.

hemppat:
Aivan oikein, irti luiskahtanut oli varmistettu muovisella tapilla ja vaikuttaa huolimattomalta asennukselta.
Pikaliittimet avautuivat kuten neuvottiin, ei helposti mutta kuitenkin. Hankala paikka, piti irroittaa allas ja sitten sujui mainiosti.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: hemppat - 10.04.2019     kello on 19:17 ---Aivan oikein, irti luiskahtanut oli varmistettu muovisella tapilla ja vaikuttaa huolimattomalta asennukselta.


--- Lainaus päättyy ---
Mulla adrian suihkusta on tappi melkein joka kevät luiskahtanut pois paikoiltaan. Aina muistettava tarkastaa ennen vesien laittoa. Jostain kun vaan löytäisi uusen jos se olisi tiukempi.

88k5:
Taitaa jäätyminen olla se syy luiskauttamiseen.

Kuumalta puoleta pitää huolellisestit tyhjentää: vesihana yksi kerralla auki (aloittaen pisimmästä haarasta) ja sitten varaajasta/kuumalinjasta tyhjennyshana auki - idea siis, että takaisin (varaajaan) valuva ottaa korvausilmaa vesihanasta.. sitten hanat kiinni ja seuraava vesihana..

Arska:
Näin oon arvellutkin että jäätymisestä tuo johtuu,jotenkin  tuolleen oon yrittänyt linjaston tyhjentää ja oon vielä  paineilmalakin puhallellut mutta aina ei oo onnistunut. Nykyään tarkastankin aina tuon liitoksen kun vuotava vesi menee jonnekin lattia rakenteisiin, jos se vuotaisikin suihkukopin lattialle niin sehän ei haittaisi kun paineita vesi verkkoon laittaa ekaa kertaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View