Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

100kmh nopeusrajoitus

<< < (30/35) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 28.01.2020     kello on 16:35 ---Ei ehkä Smile tarraa kannata laittaa, saattaa setä Polizei ratsailla kun aattellee että siinä se menee taas yksi napin nieliä ;)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli nuoruudessa Volkkari junakeula...

Se oli hippiväreissä ja tuli kyllä monesti ratsattua.  :)

tsahkali:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.01.2020     kello on 18:38 ---Mulla oli nuoruudessa Volkkari junakeula...
Se oli hippiväreissä ja tuli kyllä monesti ratsattua.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Sama on, kun liikkuu lava-autolla: Kaikki 'Mulle jäi messuilta....'  äijät on kimpussa!   >:D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 26.01.2020     kello on 18:14 ---Vielä piti tarra liimata. Keväinen päivä, linnut lauloi +6C  ;D

Vanha tarra oli ollut lähemmäs 10v paikallaa kun tarran keltaista oli jo imeytynyt Frankin takaseinään. Mustilta osin keltaisuus puuttui vaikka tarran takapuoli oli kokonaan keltainen. Luku 100 oli selkeästi luettavisssa  8)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Myllytyskoneella hiovalla venevahalla lähti pahin pois, mutta ei kokonaan kuva hävinnyt - varsinki uutta valkoista merkkiä vasten reunus näkyy. Ainakin kun osaa ettiä..  :D Länttäsin edellisen paikalle tämän pienemmän.

--- Lainaus päättyy ---
Kuitataan tämäkin onnistuneeksi,

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 16.01.2020     kello on 21:18 ---..
Kerro kuinka kävi.
..

--- Lainaus päättyy ---
Katsastuksessa ei puututtu "sakusataseen"  :D

volvo:
saa takaseinässä olla vaikka kirkkoveneen kuva, ei siihen kukaan puutu. kokeile seuraavan kerran laittaa se virallinen 100 lätkä ja kerro miten kävi.

88k5:
Viimeksi se oli, ja näkyi olleen useita vuosia kuten aiemmin kirjoitin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View