Tekniikkakeskustelut > Alde

Alden käyttöpaneelin päivitys

<< < (2/2)

Hesus:
joku caravankauppias joskus sanoi mulle, että noi vanhemmat manuaaliset paneelit ovat toimintavarmempia kuin uudemmat digit. onkohan perää?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus -  6.04.2019     kello on 08:41 ---joku caravankauppias joskus sanoi mulle, että noi vanhemmat manuaaliset paneelit ovat toimintavarmempia kuin uudemmat digit. onkohan perää?

--- Lainaus päättyy ---

On perää ja paljon. :D Kysyjän täytyy tyytyä tuohon mekaaniseen paneeliin. Paneeleita on sekä kaasua, että sähköä priorisoivia. Sähköä priorisoivassa on valkoinen täplä kakkosen kohdalla.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  6.04.2019     kello on 09:05 ---On perää ja paljon. :D Kysyjän täytyy tyytyä tuohon mekaaniseen paneeliin. Paneeleita on sekä kaasua, että sähköä priorisoivia. Sähköä priorisoivassa on valkoinen täplä kakkosen kohdalla.

--- Lainaus päättyy ---
Öö :-X Onko tässä ko. täplä noin?

Päteekö tuo vain 3000:een, ei 3010:een?

https://www.netcaravan.fi/product/5171/ohjauspaneeli-mekaaninen

--- Lainaus ---Mekaaninen ohjauspaneeli liukukatkaisijalla sähköpatruunalle (1, 2 ja 3 kW), kaasulämmittimelle ja kiertovesipumpulle. Paneeli ohjaa ensisijaisesti lämmittimen sähköpatruunaa. Jos sähköpatruunan teho ei riitä, käynnistyy kaasulämmitin automaattisesti. Mitat: 73 × 116 mm.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla tuo täplätön paneli 3010:ssä ja mielestäni priorisoi sähköä. Oik. vipu, jos alhaalla (0:ssa) Alde ei tee mitää, välittämättä sähkö- tai kaasuvipujen asennosta.

mjo33400:
Alde 3019:ssa ei ole täplää ja on sähköa priorisoiva. 3010:ssa voi mekaanisen vaihtaa hipaisupaneeliin, mutta ohjauspaneelin johto pitää vaihtaa. Kysyjän lämmitin on 3000:nen. 3000:sen paneeli ei käy 3010:n tai päinvastoin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View