rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019  (Luettu 12769 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:52
Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
« Vastaus #15 : 23.05.2019 kello on 12:01 »
On tainnu aihe pompata aiheesta kokemuksia caravan liikkeistä kauppiaiden maksuihin eikä niin miten palvelevat asiakkaita.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
« Vastaus #16 : 23.05.2019 kello on 12:33 »
Kolme kauppaa olen tehnyt Rinta-Joupilla .
Koppiauto henkilöautoon
Kuorma-auto henkilöautoon
Moottoripyörä koppiautoon
Huhuu ???
Kauppasopimuksein hyvityshinnasta ovat vaihdokkieni hinnt olleet heillä myynnissä sitten 1500-2500€kalliimpana
Nämä nyt eivät ole olleet kuin 8-12000€:n kamppeita.
Hyvityshinnat ovat olleet 1-2000€ pienempiä mitä itse olin ne hinnoitellut.
Kuorma-autosta sain huippuhyvityksen Nettiauton hintoihin verrattuna heiltä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:11
  • Callengr
Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
« Vastaus #17 : 23.05.2019 kello on 17:30 »
Tulipa loimaalla käytyä tänään yhdessä liikkeessä katsomassa as autoa. Tuli nämä speden rautakauppasketsit mieleen kun etsin myyjää, kaverit kävi herättämässä myyjän kopistaan joka vastasi as autoista. No antoi avaimet ja näytti ikkunast ulkoa auton että katsokaa tuolta! Sama juttu avaimia palauttaessa! No eipä siinä kyl myyjää juurikaan tarvinnu pirssi oli jo 8kk ollut myynnissä ja varmaan vielä jonkin aikaa pysyykin tuolla panostuksella. Hiukan kaipaisi siivousta ainakin.

  • Vieras
  • Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #18 : 23.05.2019 kello on 18:07 »
    Minä olen hyvin paljon asioinu Helsinki Caravanissa.

    Aina on hyvin palveltu ja asiat hoidettu kuntoon.

    Suosittelen.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #19 : 23.05.2019 kello on 18:14 »
    Minä annan ääneni Kokkolan Vaunupalvelulle Thumb Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:05
    • Retkeilijä
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #20 : 23.05.2019 kello on 18:59 »
    Olen Laatuautossa asioinut ja palveltu hyvin. Täytyy toki muistaa ettei varsinainen caravanliike. Alveja sun muita ei reissumiehet mieti; ne reissaa vaan :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:45
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #21 : 23.05.2019 kello on 19:05 »
    Kuopion seudulla varsinaiset karavan liikkeet on vähissä, kun Larvantokin lopetti. Best-Caravanissa ja Siilin Caravanissa vain tarvikkeita tarjolla. Rinta Juppi saisi laajentua tarvikepuolelle.
    « Viimeksi muokattu: 23.05.2019 kello on 19:22 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:24
    • Autossa on pyörät
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #22 : 23.05.2019 kello on 19:11 »

    Off-Topic:
    Ei sitä asiakaskaan käsitä eikä sen tarvitse edes käsittää, mutta myyjälle se on jo aika tärkeä ymmärtää maksattaa se ALV asiakkaalle oman katteen lisäksi.
    Miksi se pitää eritellä. Lisäksi jos ostat käytetyn laitteen joka ollut yksityisen omistama aiemmin. Se ei sisällä ALV:tä missään kohti.
    Toisaalta yksityisenä et saa sitä edes vähentää.

    Kuvitellaan jotta ostat käytetyn 50.000 laitteen missä myyjällä nk katetta 6.000 tälllöin myyjä maksaa siitä 6000-,sta marginaaliveron . Ja tuosta katteesta vähennetään kulut ensin pois. alv:tä siinä ei ole missään kohti. 

    Helsinkicaravan on liikkeistä parhaita.
    sieltä on yksi uuden kauppasopimus laatikossa tallessa.
    Käytetyn annoin vaihdossa ja sain mainion kaupan mielestäni, ei tullut itku alvista eikä marginaaliverosta.
    Vaihdokkikin lähti heiltä kahdessa päivässä.
    Käytettyjä olen heiltä myös ostanut, aina palvelu viimeisen päälle.



    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #23 : 24.05.2019 kello on 08:16 »
    ..
    Helsinkicaravan on liikkeistä parhaita.
    ..
    Samaa mieltä, ja itseasiassa ainoa, jossa olen fyysisesti käynyt tänävuonna (useastikin) tarvike/varaosa-asioissa. Kärkkäistä ei varmaan lasketa näihin.

    Nettikauppojen sijaan suosinut kivijalkaa kun hinnaneroa ei ole ollut..

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #24 : 24.05.2019 kello on 08:55 »
    Helsinki Caravanissa ei valitettavasti tarvikeosien jälkimarkkinointi pelaa, kuin pitäsi.
    Osien hajotessa muutaman viikon kuluessa ensimmäinen kommentti oli, että "ei voi olla vikaa, koska niissä ei ennenkään ole mitään ongelmia ollut".

    Kun kuvat eivät viallisista osista riittänyt, piti käydä paikanpäällä jossa todettiin, että "oho, noissahan on ilmeisesti joku valmistusvirhe".

    Muutaman eron kappale maksaneista osista laskettiin tarkasti montako oli siihen mennessä hajonnut ja annettiin tarkalleen saman verran uusia. Ostetuista osista oli vasta puolet ollut käytössä, joista suurin osa oli hajonnut parissa viikossa.
    Mitään ei pahoiteltu ( piti tuoda paikanpäälle, kuvat eivät riittäneet ), oma-alotteisesti ei tarjottu mitään hyvitystä. 
    Mietin, että jaksa alkaa vääntämään muutamien eurojen takia, mutta otan opikseni Helsinki Caravanin toiminnasta ja äänestän euroillani seuraavia ostoksia tehdessäni.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #25 : 24.05.2019 kello on 09:33 »
    ^
    Jotenki tuntuis ihan normilta - jos olet osat sieltä hakenut, niin samalla tavalla reklamoit. Nyt kun ei edes tiedä kuinka isoista osista on kyse (tuskin eurolla-muutamalla isoa saakaan), niin se aiempi toimitustapa on varmaan ollut sopivin (eli risat ehjiin samoin). Toisaalta, jos verkko/toimituskaupasta kyse, niin eikös viallinen tuote pidä palauttaa ensiksi?

    Minulle tulisi ekaks mieleen; sinne liikkeeseen vaihtamaan mars, jättäen s-posti-shown pois.. Tietty, jos etäisyys mahoton..

    En tunne tapausta, mutta mitä huolto/varaosapuolen kanssa olen asioinut, en huonoa palvelua ole saanut - enkä siksi usko miksi valehtelisivat asiakkaalle..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:24
    • Autossa on pyörät
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #26 : 24.05.2019 kello on 12:00 »
    Helsinki Caravanissa ei valitettavasti tarvikeosien jälkimarkkinointi pelaa, kuin pitäsi.
    Osien hajotessa muutaman viikon kuluessa ensimmäinen kommentti oli, että "ei voi olla vikaa, koska niissä ei ennenkään ole mitään ongelmia ollut".

    Kun kuvat eivät viallisista osista riittänyt, piti käydä paikanpäällä jossa todettiin, että "oho, noissahan on ilmeisesti joku valmistusvirhe".

    Muutaman eron kappale maksaneista osista laskettiin tarkasti montako oli siihen mennessä hajonnut ja annettiin tarkalleen saman verran uusia. Ostetuista osista oli vasta puolet ollut käytössä, joista suurin osa oli hajonnut parissa viikossa.
    Mitään ei pahoiteltu ( piti tuoda paikanpäälle, kuvat eivät riittäneet ), oma-alotteisesti ei tarjottu mitään hyvitystä. 
    Mietin, että jaksa alkaa vääntämään muutamien eurojen takia, mutta otan opikseni Helsinki Caravanin toiminnasta ja äänestän euroillani seuraavia ostoksia tehdessäni.

    Eihän tavaraa toimittava liike voi omasta saldostaan lahjoitella ylimääräisiä asiakkaalle. Liike saa rikkinäisten tilalle saman määrän valmistajalta/tukulta.

    Itse kun sanoin että suihkun led-lampuista oli 2 pimeänä enkä jaksa tuoda takuuvaihtoon, minulle annettiin 2 uutta valaisinta jotka vaihdoin ja palautin vanhat.
    Samoin kun jääkaappi kaasulla toimi heikosti eikä ollut huoltoaikaa, pyydettiin ajamaan pihalle ja varaosa/huoltopuolen pomo vaihtoi odottaessa uuden palopään. Veloitus pelkkä varaosa , työ 0€ eikä mennyt ALV:täkään  :P :P

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:49
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #27 : 25.05.2019 kello on 21:57 »
    Turengin Misevalle täältäkin palvelusta pisteet. Asiallisesti kartoittivat tarvetta, ja hyvä, ei pakkomyyntiasenne, vaikka ei oitis kauppaa syntynyt.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
    • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #28 : 25.05.2019 kello on 22:37 »
    Turengin Misevasta on itsellenikin jäänyt positiivinen kuva kun ensimmäistä autoa katsellessa siellä kävin erästä ehdokasta katsomassa ja juttelemassa. Valikoima vaan on rajoitettu ja nykyisiin tiloihinkaan ei kauheasti enempää taida mahtua. Mutta ehdotoomoasti positiivisin kokemus mitä olen itse näissä kaupoissa rampannut. Toki näihin voi vaikuttaa niin moni asia yksittäisiin asiointikertoihin, niin positiivisiin kuin negatiivisiin kokemuksiin.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.06.2020 kello on 23:47
    Vs: Kokemuksia caravanliikkeistä 2019
    « Vastaus #29 : 25.05.2019 kello on 22:56 »
    Minä sain erinomaista palvelua Raision Misevasta ja sieltä tämän vaununi löysin. Samoin voin kehua ainakin Vantaalla Hymercenteriä, vaikutti luotettavalta ja palvelu oli erinomaista vaikka vaunua en sieltä lopulta ostanut.