Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
Sammuttimen tarkastus.
megaman:
Viimeksi kun käytin maksullisessa tarkastuksessa vaunun sammuttimen 2009, kovin duuni tekijällä oli vanhan tarran irti nylkyttäminen. Taisi se poistaa paineet ja kuminuiji kylkiä ja paineisti uudellen. Ja liimasi sen uuden tarran.
Töissä kävi tarkastaja ja antoi mulle pakusta 2 kpl käytöstä poistettuja 6 kiloisia. Kotona on nyt kaksi kuusikiloista ja vaunulla 6+6+2 kg. Mittarit vihreällä, kaikissa ikä täynnä. Parempi silti, kuin ei yhtään sammutinta... 8)
Vanhalla sammuttimella ei kannata sammuttaa kuin omia paloja. Olin joskus naapurissa sammuttamassa, palomiehet ystävällisesti vei tyhjän sammuttimeni paloasemalle, sammutinukko sen sitten täyttäisi. Ei täyttänyt, kun oli 10v. vanha. Sammutin oli kunnoltaan kuin uusi, siivouskaapissa säilytetty.
pamaus:
Vuoden 7/2009 pulloa ei enää katsastettu.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 3.04.2019 kello on 12:31 ---Vuoden 7/2009 pulloa ei enää katsastettu.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla meni toissa vuonna pullo vanhaksi ja nyt hain honkkarista uuden 19,99 €. Vanhasta tuli telttasammutin tai autotallin.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 3.04.2019 kello on 12:31 ---Vuoden 7/2009 pulloa ei enää katsastettu.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt meni homma kyllä perseelleen. Eikai sitä voi jättää tarkastamatta, jos 10v ei ole ylittynyt.
Mulla oli vanha pullo syksyltä 2007 ja leima tuli vielä vuoden 2017 huhti-toukokuussa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 3.04.2019 kello on 14:49 ---Nyt meni homma kyllä perseelleen. Eikai sitä voi jättää tarkastamatta, jos 10v ei ole ylittynyt.
Mulla oli vanha pullo syksyltä 2007 ja leima tuli vielä vuoden 2017 huhti-toukokuussa.
--- Lainaus päättyy ---
Jotkut tarkastajat on sitä mieltä, että 'seuraava' ei saa mennä yli 10v.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta