Olisikohan magneettikiinnikkee t parhaat tässä tapauksessa.
Sivuja: [1] Siirry alas
Olisikohan magneettikiinnikkee t parhaat tässä tapauksessa.
Liimaa sinne, eteen ja taakse, alumiinisuikaleet, joihin sitten kiinnität ne kulmapalat.
No niin. Tossa 3:20 kohdalla näkyy nyt just tää ongelma. Ilmeisesti nuo ovat vaan mallanneet tassut niin hyvin noihin kohoumiin kun on saanut osumaan ja siinä se, tuossa 6:35 on jonkunlaista kuvaa lopputuloksesta mutta olisi ollut kiva nähdä päädystäkin.
Yhtenä ideana olen tässä tänään pohtinut koko panelin pituisia L profiilialumiineja, sellaiset jos ruuvaisi paneliin ja siitä sitten kattoon. Mutta eipä mitään, kamat on tiemmä huomenna postissa niin pääsen sitten mallailemaan ihan itse. Kamat tuli tänään ja nythän kävikin niin että toi 666 levee paneli ja noi yleisesti käytetyt kulma- ja keskikiinnikkeet stemmaakin noihin katon muotoihin palttiarallaa täydellisesti pitkittäin asennettuna. Koska kiinnikkeiden pohjat näyttävätkin olevan vielä suurimmaksi osaksi ontot, tullaan siihen tulokseen että arviolta vähintään 70% kinnikkeiden kosketuspinta-alasta saadaan hyödynnettyä. Luulisi riittävän kun paljon pienempiäkin pinta-aloja näytetään käytetyn.
KUVA Koska katto on näköjään hieman kupera ja noi tassut kantavat sisäreunoistaankin niin näyttävät vaan irvistävän noista ulkoreunoista jonkun verran. Mutta eikai tossa oo oikein muuta tehtävissä kuin Aimo Mälli liimamassaa väliin, eikai se siitä mihinkään lähde. Pystytään vielä jättämään auto 2½ vuorokaudeksi lämpimiin sisätiloihin niin eiköhän siinä ajassa kuivu sitten paksumpikin torttu. Karhennusta molempiin pintoihin.
Ja jos oikein haluu viimesen päälle, niin reikään vielä taytettä.... Jos tuo oheinen kuva näkyy, niin siinä yksi tyyli jolla itse asentanut peltikuoristen katolle aurinkopaneeleita. Yv:llä voit tiedustella telineitä, mulla löytyy noita useampikin (teen työkseni asennuksia), 4kpl 10€ Voinko kysyä sellaista asiaa, että miten suojataan auton koria ruostumiselta ja estetään veden valuminen sisälle jos siihen porataan reikä ruuville? Riittääkö tuo valkoinen massa mitä näyttäisi olevan ruuvin ympärillä? Ite tehnyt että paljaaseen metalliin laitetaan pienellä pensselillä maalia minkä annetaan kuivaa ja sitten vain riittävästi massaa niin pysyy kyllä hyvin vesi ja ruoste poissa.
Onko mahdotonta hyödyntää taakkatelineiden kiinnike"tappeja" ?
Kuvat kun ei kerro konaisuutta, siis miten taakkatelineille tarkoitetut kiinnitys"tapit" sijoittuu . . . Alu tai rst profiilista/putkesta runko joka saattaisi mahdollistaa useammanki paneelin sijoittamisen . . . Sivuja: [1] Siirry ylös
|