rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: C1 vai c1E  (Luettu 4416 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: C1 vai c1E
« Vastaus #15 : 22.03.2019 kello on 18:00 »
Joku tuossa väitti, ettei tarvinnut edes lekurissa käydä, kunhan anoi uutta ennen kun vanha meni umpeen.
Liekö taas joku muuttunut?
Minä olen 3 kertaa hakenut legurilapun tuolle aakkospötkölle. Syssyllä viimeksi. Tulee trafilta kirje

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:54
  • seniori
Vs: C1 vai c1E
« Vastaus #16 : 22.03.2019 kello on 20:38 »
Joku tuossa väitti, ettei tarvinnut edes lekurissa käydä, kunhan anoi uutta ennen kun vanha meni umpeen.
Liekö taas joku muuttunut?

Joo, kyseessä oli A BE kortti. On voimassa viisi vuotta.
Uusin pahvisen, ikivanhan ja vioittuneen korttini uudeksi alle puolivuotta ennen 70-vuotispäivääni ja lääkärintodistusta ei tarvittu. Otimme ja rajasimme kuvan kotona kuvan oikean kokoisena ja tulostin kolme kuvaa mustesuihkulla mukaan.   

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:56
Vs: C1 vai c1E
« Vastaus #17 : 22.03.2019 kello on 20:51 »
Minä olen tuumannut jättää kirjaimia pois...

Jos vielä 70 vuotiaana ajo pelittää, niin jättäisin nykyisestä ABECEDE kortista neljä viimeistä kirjainta pois. Voisi ABE riittää.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: C1 vai c1E
« Vastaus #18 : 22.03.2019 kello on 21:09 »
Minä olen tuumannut jättää kirjaimia pois...

Jos vielä 70 vuotiaana ajo pelittää, niin jättäisin nykyisestä ABECEDE kortista neljä viimeistä kirjainta pois. Voisi ABE riittää.
Samoin, kuljetaan nuperolla

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:28
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: C1 vai c1E
« Vastaus #19 : 22.03.2019 kello on 22:11 »
Minä olen tuumannut jättää kirjaimia pois...

Jos vielä 70 vuotiaana ajo pelittää, niin jättäisin nykyisestä ABECEDE kortista neljä viimeistä kirjainta pois. Voisi ABE riittää.

Minulla ei noita DE:tä ole koskaan ollutkaan. Mutta kun melkein seittenkakkosena uusin kortin kahden vuoden jälkeen, niin pudotin CE:nkin pois. ABE jäi jäljelle ja nuperolla mennään eteenpäin.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:35
  • Callengr
Vs: C1 vai c1E
« Vastaus #20 : 22.03.2019 kello on 22:24 »
Mä taidan vaan jättää tuon isomman E n pois ni tulee käytyä parin vuoden päästä lääkärissä ku muuten ei oo tarvinnut!