Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
C1 vai c1E
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.03.2019 kello on 17:39 ---Joku tuossa väitti, ettei tarvinnut edes lekurissa käydä, kunhan anoi uutta ennen kun vanha meni umpeen.
Liekö taas joku muuttunut?
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen 3 kertaa hakenut legurilapun tuolle aakkospötkölle. Syssyllä viimeksi. Tulee trafilta kirje
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.03.2019 kello on 17:39 ---Joku tuossa väitti, ettei tarvinnut edes lekurissa käydä, kunhan anoi uutta ennen kun vanha meni umpeen.
Liekö taas joku muuttunut?
--- Lainaus päättyy ---
Joo, kyseessä oli A BE kortti. On voimassa viisi vuotta.
Uusin pahvisen, ikivanhan ja vioittuneen korttini uudeksi alle puolivuotta ennen 70-vuotispäivääni ja lääkärintodistusta ei tarvittu. Otimme ja rajasimme kuvan kotona kuvan oikean kokoisena ja tulostin kolme kuvaa mustesuihkulla mukaan.
Aakku:
Minä olen tuumannut jättää kirjaimia pois...
Jos vielä 70 vuotiaana ajo pelittää, niin jättäisin nykyisestä ABECEDE kortista neljä viimeistä kirjainta pois. Voisi ABE riittää.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.03.2019 kello on 20:51 ---Minä olen tuumannut jättää kirjaimia pois...
Jos vielä 70 vuotiaana ajo pelittää, niin jättäisin nykyisestä ABECEDE kortista neljä viimeistä kirjainta pois. Voisi ABE riittää.
--- Lainaus päättyy ---
Samoin, kuljetaan nuperolla
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.03.2019 kello on 20:51 ---Minä olen tuumannut jättää kirjaimia pois...
--- Lainaus päättyy ---
Minulla ei noita DE:tä ole koskaan ollutkaan. Mutta kun melkein seittenkakkosena uusin kortin kahden vuoden jälkeen, niin pudotin CE:nkin pois. ABE jäi jäljelle ja nuperolla mennään eteenpäin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta