Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Uusi Firefox tullut.

<< < (5/7) > >>

K.E.V:
Vastaan "omasta puolesta" ja Win7 hoitaa asian minulla, muilla varmaan jotain muuta tai sitten ei

seijantie:
Olen nyt soitellut omagurulle ja elisan vikapalveluun yli 120e laskun.Java ei toimi tämän uuden mozilan version yhteydessä.Seuraava ksi vein koko laatikon käyttiksen uudelleen asennuksen takia pajalle.Laatikko on nyt ollut viikon pajalla ja tietäjä väittää että ohjelma toimii moitteetta  ja java avaa kaikki kokeillut ohjelmat.Ei voi jummartaa,rahaa palaa mokoman asian takia.Vika ilmeni saman aikaisesti päivityksen ja Elisa viihteen käyttöön oton kanssa.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 31.08.2011     kello on 21:04 ---Pitää vissiin udella että mikä käyttis..

--- Lainaus päättyy ---

Tämmöinen:

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 31.08.2011     kello on 21:14 --- Vika ilmeni saman aikaisesti päivityksen ja Elisa viihteen käyttöön oton kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
Olen asentanut 14 kpl Elisa Viihdettä toimimaan. Eri käyttiksillä oleviin jne. Elisa Viihde on laajakaistan lisäpalvelu mikä ei mitenkään vaikuta tietokoneen toimintaan. Eihän sinun tarvitse edes asentaa tietokoneeseesi mitään tuota viihdettä varten, paitsi jos haluat koneella säädellä ajastuksia. Parasta aikaakin käytän Viihde linjassa olevaa konetta. Mikäli sinun laajakaistalinja toimii niin silloin pitää koneesikin toimia (ja sehän on muualla tarkastettu jo) . Taas jotkut javat , ic:t ja kawasakit ei vaikuta tuohon Viihteeseen mitenkään.
Laittelen pc:eitä ja yhteyksia + ohjelmia kaiket päivää "harrastukseksi"  :D

seijantie:
Kyllä minua ainakin suoraan sanoen .ituttaa ettei millään saa selvitettyä mikä näissä koneissa rassaa.Mulla on nyt käytössä tää läppäri jossa on soneran tietoturva ja elisan wlan.Tässäkin on ilmennyt kun käytetään noita pankin varmennuksia niin java avaa ohjelman mutta turvaluvun kohdalla se näkyy muutaman sekunnin ja häviää näytöltä.Jollet kerinnyt näkemään turvalukua menee koko homma uusiksi.Tämä" vika" on nyt ollut läppärissä, pöytäkone ei avannut javaa ollenkaan.En ole päässyt mokkulan kanssa soneran verkkoon kokeilemaan onko vika sonerallakin.Elisa valtaa koko kämpän niin että soneran yhteys on yksi palkki tai ei yhtään.Kyllä minua suoraan sanoen .ituttaa myydään 3g yhteyksiä ja saadaan pelkkää paskaa.Kun käyt valittamaan asiasta huomaat ettei sen pidäkkään toimia kuin ihan jossain,jos silloinkaan.Pöytäko neessa on XP profesorial pitäs olla vielä jonkin aikaa päivittyvä versio. läppärissä w7

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View