rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Uusi Firefox tullut.  (Luettu 6406 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:05
  • Autossa on pyörät
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #15 : 31.08.2011 kello on 20:53 »
Muuten tässä on oiva työkalu,joka tsekkaa automaattisesti uusimmat ohjelmat joita koneesi tarvii päivittää.

http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/
Varmaan ihan kiva  ;) Itse en koneeseeni mitään vakoilusoftaa laita. Noita optimointisoftia tyrkyttää joka saitti. Esim speedtest.net ja eri ajurienhaut

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #16 : 31.08.2011 kello on 20:55 »
Kiitti vaan, mä annan Tuliketun päivitellä omia aikojaan versiot. Seiskaa en vielä laittanut koneelle.

Siis tämä ohjelma tsekkaa kaikki muutkin koneellasi olevat ohjelmat jotka tarvii päivityksiä,ei pelkästään tulikettua, vaan ihan kaikki..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:05
  • Autossa on pyörät
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #17 : 31.08.2011 kello on 20:56 »
Ymmärsin kyllä täydellisesti ja vastasin juuri siihen  ;)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:16
  • Epsoo
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #18 : 31.08.2011 kello on 21:00 »
Minulla käyttis päivittää automaattisesti kaikki ohjelmat, ei tarvii mitään lisäohjelmia hoitamaan tommoista triviaalijuttua ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #19 : 31.08.2011 kello on 21:04 »
Minulla käyttis päivittää automaattisesti kaikki ohjelmat, ei tarvii mitään lisäohjelmia hoitamaan tommoista triviaalijuttua ;)

Pitää vissiin udella että mikä käyttis..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:05
  • Autossa on pyörät
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #20 : 31.08.2011 kello on 21:06 »
Vastaan "omasta puolesta" ja Win7 hoitaa asian minulla, muilla varmaan jotain muuta tai sitten ei

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.12.2021 kello on 12:06
  • ei hölmö edes kysy
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #21 : 31.08.2011 kello on 21:14 »
Olen nyt soitellut omagurulle ja elisan vikapalveluun yli 120e laskun.Java ei toimi tämän uuden mozilan version yhteydessä.Seuraava ksi vein koko laatikon käyttiksen uudelleen asennuksen takia pajalle.Laatikko on nyt ollut viikon pajalla ja tietäjä väittää että ohjelma toimii moitteetta  ja java avaa kaikki kokeillut ohjelmat.Ei voi jummartaa,rahaa palaa mokoman asian takia.Vika ilmeni saman aikaisesti päivityksen ja Elisa viihteen käyttöön oton kanssa.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:16
  • Epsoo
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #22 : 31.08.2011 kello on 21:28 »
Pitää vissiin udella että mikä käyttis..

Tämmöinen:




*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:05
  • Autossa on pyörät
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #23 : 31.08.2011 kello on 21:56 »
Vika ilmeni saman aikaisesti päivityksen ja Elisa viihteen käyttöön oton kanssa.
Olen asentanut 14 kpl Elisa Viihdettä toimimaan. Eri käyttiksillä oleviin jne. Elisa Viihde on laajakaistan lisäpalvelu mikä ei mitenkään vaikuta tietokoneen toimintaan. Eihän sinun tarvitse edes asentaa tietokoneeseesi mitään tuota viihdettä varten, paitsi jos haluat koneella säädellä ajastuksia. Parasta aikaakin käytän Viihde linjassa olevaa konetta. Mikäli sinun laajakaistalinja toimii niin silloin pitää koneesikin toimia (ja sehän on muualla tarkastettu jo) . Taas jotkut javat , ic:t ja kawasakit ei vaikuta tuohon Viihteeseen mitenkään.
Laittelen pc:eitä ja yhteyksia + ohjelmia kaiket päivää "harrastukseksi"  :D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.12.2021 kello on 12:06
  • ei hölmö edes kysy
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #24 : 31.08.2011 kello on 23:13 »
Kyllä minua ainakin suoraan sanoen .ituttaa ettei millään saa selvitettyä mikä näissä koneissa rassaa.Mulla on nyt käytössä tää läppäri jossa on soneran tietoturva ja elisan wlan.Tässäkin on ilmennyt kun käytetään noita pankin varmennuksia niin java avaa ohjelman mutta turvaluvun kohdalla se näkyy muutaman sekunnin ja häviää näytöltä.Jollet kerinnyt näkemään turvalukua menee koko homma uusiksi.Tämä" vika" on nyt ollut läppärissä, pöytäkone ei avannut javaa ollenkaan.En ole päässyt mokkulan kanssa soneran verkkoon kokeilemaan onko vika sonerallakin.Elisa valtaa koko kämpän niin että soneran yhteys on yksi palkki tai ei yhtään.Kyllä minua suoraan sanoen .ituttaa myydään 3g yhteyksiä ja saadaan pelkkää paskaa.Kun käyt valittamaan asiasta huomaat ettei sen pidäkkään toimia kuin ihan jossain,jos silloinkaan.Pöytäko neessa on XP profesorial pitäs olla vielä jonkin aikaa päivittyvä versio. läppärissä w7
« Viimeksi muokattu: 31.08.2011 kello on 23:20 »

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:16
  • Epsoo
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #25 : 31.08.2011 kello on 23:31 »
Kyllä minua ainakin suoraan sanoen .ituttaa ettei millään saa selvitettyä mikä näissä koneissa rassaa.Mulla on nyt käytössä tää läppäri jossa on soneran tietoturva ja elisan wlan.Tässäkin on ilmennyt kun käytetään noita pankin varmennuksia niin java avaa ohjelman mutta turvaluvun kohdalla se näkyy muutaman sekunnin ja häviää näytöltä.Jollet kerinnyt näkemään turvalukua menee koko homma uusiksi.Tämä" vika" on nyt ollut läppärissä, pöytäkone ei avannut javaa ollenkaan.En ole päässyt mokkulan kanssa soneran verkkoon kokeilemaan onko vika sonerallakin.Elisa valtaa koko kämpän niin että soneran yhteys on yksi palkki tai ei yhtään.Kyllä minua suoraan sanoen .ituttaa myydään 3g yhteyksiä ja saadaan pelkkää paskaa.Kun käyt valittamaan asiasta huomaat ettei sen pidäkkään toimia kuin ihan jossain,jos silloinkaan.Pöytäko neessa on XP profesorial pitäs olla vielä jonkin aikaa päivittyvä versio. läppärissä w7

Eli yrität Sampopankin verkkopankkin?

Ko. verkkopankki on ollu pitäkään surullisen kuuluisa siitä, että se toimii miten sattuu, ja vaatii juuri määrätyn version javasta että toimisi (perustelevat tätä "turvallisuudella", ja samalla vaativat käyttämään reikäistä java versiota >:( ).

http://blogit.tietokone.fi/tietojakoneesta/2008/03/sammon-java-viritys-herattaa-kysymyksia/
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=161935&tstart=500

Jos pelkästään vika on tuossa sammon verkkopankin toimimattomuudessa, niin laitteesi on täysin kunnossa. Vika on Sammon päässä ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:05
  • Autossa on pyörät
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #26 : 1.09.2011 kello on 07:44 »
Elisa valtaa koko kämpän niin että soneran yhteys on yksi palkki tai ei yhtään.Kyllä minua suoraan sanoen .ituttaa myydään 3g yhteyksiä ja saadaan pelkkää paskaa.
Ei ne operaattorien taajuudet valtaa mitään toisilta, tulevat eri taajuuskaistaa , olet valinnut siinä osoitteessa huonosti toimivan operaattorin, turha siitä on syytä vierittää toiselle. Sorry , mutta huvittavin juttu minkä kuullut ko. aiheesta.
Lainaus
Eli yrität Sampopankin verkkopankkin?

Ko. verkkopankki on ollu pitäkään surullisen kuuluisa siitä, että se toimii miten sattuu, ja vaatii juuri määrätyn version javasta että toimisi (perustelevat tätä "turvallisuudella", ja samalla vaativat käyttämään reikäistä java versiota ).
 
On se mainiota kun vika jostainpäästä löytyy. Eip ole Sammosta kokemuksia, paitsi kun kirjanpitäjä + tytär vaihtoivat pois toimimattomuuden vuoksi  ::)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.12.2021 kello on 12:06
  • ei hölmö edes kysy
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #27 : 1.09.2011 kello on 10:59 »
Olisko ne tosiaan noissa sampo pankin tunnuksia käyttävissä palveluissa.Kysyin jossain alkuvaiheessa sammon asiakastuesta asiaa mutta sieltä ei asia valjennut.Toiseksi,mitä huvittavaa on siinä jos tietämätön yrittää selvittää asiaa joka itselle on täysin hepreaa?Eikö mieluimmin se ole huvittavaa,kun itseään täynnä oleva muka tietäjä ilmoittaa asian olevan jotenki huvittava?Minusta tässä ei ole mitään huvittavaa,asian tilaa on jo yritetty korjata lähes 200e.Riippuen siitä mitä se tietäjä ottaa siitä kun se tutki ton pöntön sisällön. :-\Kävin taas sampo pankin asiakaspalvelun kimppuun,viimeksi 8.8 oltu yhteydessä tästä samasta asiasta.Nyt tyttö osasi korjata W7:n virheen, poistettiin mozilan asetuksista ruksi kohdasta käytä kiihdytintä jos mahdollista.Katotaa s kun saan sen pöntön kotiin osaisko ne kertoa kuinka se java saadaan toimimaan ilman virheilmoitusta.Jäl leen oli ensiapuna kehotus ties monesko kerta että lataa ohjelmat uudestaan kun olet poistanut ne ensin. ???
« Viimeksi muokattu: 1.09.2011 kello on 11:36 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:05
  • Autossa on pyörät
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #28 : 1.09.2011 kello on 16:12 »
En ole sinun huvittavuudesta maininnut mitään. Kirjanpitäjän ja siskon jutusta mainitsin, toivottavasti saat yösi nukuttua jo pönttösi kuntoon.
Samoin mainitsin että on huvittavaa kun syytät eri operaattoria Soneran heikosta kentästä . Lueppa uudellen, se oli tasantarkkaan sinun tulkintasi gsm taajuuksista. Sattui olemaan päin peetä, sorry......

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:18
Vs: Uusi Firefox tullut.
« Vastaus #29 : 1.09.2011 kello on 17:33 »
Soommoro!

Paljon on Sampoa haukuttu näissä pankkipalvelu jutuissa, varmasti ihan syystäkin.
Itse käytän ihan perusmallin tietokonetta ja Sammon pankkipalvelua eikä koskaan ole ollut mitään vaikeuksia. Kone on itse itsensä päivittänyt ja niillä ohjelmilla on homma toiminut.