Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Citroen Xantia lämmityslaite.

<< < (3/6) > >>

Amigo:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.01.2011     kello on 20:07 ---Jos olisin rääväsuu, niin sanoisin, kiitti vitusti. Mutta en sano, kun kiitos, nyt löytyi tiedot sitikalle.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ole hyvä. Auta mua sitten joskus karavaani asioissa ;) ;)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 16.01.2011     kello on 20:04 ---Google kysyy jostain syystä vai tarkoititko. sitä kun
klikkaa niin aukeaa, ja sieltä näköjään löytyy ohjeet
etuvastuksen paikasta ja vaihdosta.

Vaihto ehtona on näköjään jokin transiatori.?

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on Xsara, jossa on manuaali-ilmastointi. Sitä meni lämmitin täydelle kaksikin kertaa. Siinä huolto mainitsi jotain transistorista.
Onneksi kumpikin kerta oli takuuaikana. Paljastui, että  se transistori huollossa maksaa jotain 180-190€. +työ. Huh  huh.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: amigo - 16.01.2011     kello on 20:10 ---Ole hyvä. Auta mua sitten joskus karavaani asioissa ;) ;)

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä Veli Veljeä jeesii. Jos veli vain ossoo.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: amigo - 16.01.2011     kello on 20:10 ---Ole hyvä. Auta mua sitten joskus karavaani asioissa ;) ;)

--- Lainaus päättyy ---

Juu. Ole hyvä vain. ;D

perho-ukko:
  Tuossa olis nuoremmille elektroniika miehille bisneksen paikka,siellä on transistori ohjattu jännitteen säätö,mutta ei ne komponentit maksa juuri mitään,työ siinä maksaa (on nykyautoissa purettava puoli kojelautaa),mutta se mikä niistä pimahtaa,on se yksi "lituska",viimeinen transu !! ;) ;) ;) ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View